Jul ledigt!!

Publicerat. 2007-12-22 | 00:16:07

Sista dagen idag, ledig till och med den 2:a januari...
Skönt ska de bli, vet inte riktigt vad jag ska göra men e lite sugen på att åka och hälsa på Linda i Eskilstuna:)
Idag slutade jag klockan tolv, sen åkte jag hem och gick på stan en sväng, har klappar kvar till mamma och pappa men fy fan va folk de va på stan! Man kunde knappt få parkering på Framnäs.
Lämnade även in min data på Elgiganten, hoppas de kan laga den.
Precis när jag kom hem ringde Marianne och var på väg till mig med en julklapp:) Gulligt av henne... Blev dock lite jobbigt! Karin var också med.... Trevligt att träffa henne!

I mrrn ska jag till Göteborg, ska på Ikea, gå på stan och sen Liseberg... ROLIGT!!

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa:) hi hi

Puss på er....


Kommentarer
♥ Malin

Hoppas du fick en bra dag i Götet och att du får en bra jul! kramar

2007-12-22 @ 14:32:47
♥ Ninniz juhe;)

Hello my love... hoppas du kommer till mig den 27.. skulle vara såå himla kul o ha något att göra över nyår... hahaha.. nu jobbar jag.. oj oj oj vad jag jobbar;) hahahaha love you!

2007-12-22 @ 17:23:31
URL: http://ninniz.henkeman.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback