Julafton...

Publicerat. 2007-12-24 | 09:42:48
God morgon..
Då var det julafton, en dag som när man var liteb alltid längtade till, man var glad och förväntansfull. Nu vet jag inte vad man ska säga att man är. Visst e de en mysig dag men just nu har jag bara en stor klump i magen, jag hade ju inte riktigt räknat med en "riktig" jul i år... Jag hade ju någon stans trott att jag skulle få tillbriinga den med HAN och hans familj.. Sitter och tänker på dem hela tiden, jag vill också vara där.. med dom!
Tror inte denna dagen kommer bli så bra, jag är rädd för att de kommer att falla en och annan tår...
Jag vaknde vid nio, pappa dukade fram frukost, julmust och skinkmacka:) gottit
Sen kikade vi på sista avsnittet av julklaender. Mysig var den i år.. riktigt bra! Ja jag vet att jag e 21 år men de e faktiskt mysigt att kika på den. De e en tradition som jag kommer föra vidare med mina barn sen..
Om en stund ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fin, först ska jag och pappa åka ner till affären och köpa lite saker till i mrrn. Då kommer Håkan och Ulrika med barn hit, sen på kvällen hoppas jag på att få gå ut:)
Har blivit medbjuden av Emma i Skara och de vore verkligen kul att få festa med henne men problemet är att HAN e där också, bara tanken på att se han med ngn annan får mig att inte vilja åka dit men jag tror inte han kommer göra det, hoopas jag i alla fall...
Sa till han i lördags att jag ev skulle dit så han vet ju...

Nej nu ska jag fixa mig lite...
Men vi hörs
God jul..


image12

Jag med mina två bröder, Simon (vänster) och Tobias (mitten)
Hos mormor på julafton, bad pappa ta kort men de bara dummade sig, detta e väl 10:e kortet...

image13

Mamma, pappa och Simons nya familjemedlem.
Stig heter han (hm) men vi kallar han stickan. Kom till oss i söndags...
Poseade gärna framför kameran:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback