Juldagen...

Publicerat. 2007-12-25 | 13:51:52
Då var den berömda och efterlängatde julafton över.
Så mycket planering och stress för så lite:)
Dagen hos mormor var bra, dock lite seg ibland och då o då försvann tankarna iväg som gjorde mig ledsn innombords. Jag försökte att inte tänk på dig med vid såna här tillfällen e de svårt. Maten va god och de var trevligt!
Och julklappar fick jag också:)
Fick ett toa skåp av min mormor o morfar som jag önskade mig
Av mamma o pappa fick jag presentkort på gina på 300 och på jc för 300:)
Sen fick jag tre månaders prenumeration på NLT
En lucia av Rolf Bergs samling och ett lakan:)
Av Simon fick jag två jätte fina ljuslyktor som ser ut som kunga kronor, en svart o en vit.
Av tobias och matilda fick jag presentkort på Gina på 500:)
Presentkorten ska jag använda i vår när de fina vårklädena kommer och när jag gått ner lite i vikt:)
Åkte hem i går kväll till Lidköping, har inte mitt rum kvar här i Kvänum så kände att jag ville hem o sova i min egen säng, så nu kom jag precis tillbaka till Kvänum! Är färdig duschad, så ska bara göra mig fin sen innan jag åker till Skara för att festa med Fia, ska bli kul:)
Vi går nog till Olins, hoppas verkligen jag slipper se HAN i kväll för då vet jag inte vad jag gör... Kommer dock att gå och titta efter HAN men ska försöka att inte göra de, för min egen skull...
Bara tankten på att få se han men ngn annan.. ja då vet jag inte va jag gör...
Kl 17.00 komer Ulrika med familj hit till Kvänum. Mamma o Pappa e fadder till deras älsta dotter Tilda så de ska byta lite klappar:)

Ska lägga in lite bilder ngn dag, glömde kameran i Lidköping.
Kram på er

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback