Min data e trasig:(

Publicerat. 2007-12-20 | 20:50:27
!!!!!!!!!!!!!!!! Den slocknade i går, skulle lägga den i mitt knä och så blev det helt svart i datan! Sen gick de inte att starta den igen! :( Letade efter minn garantibevis idag men hittade den inte. Vet att jag hade de i en pärm för ett tag sedan, men får leta efter den i morgon! Köpte datan för två år sedan exakt i mellandagarna!
Hoppas hoppas jag hittar den!!
Tråkigt att sitta hemma utan data! Tråkigt??

Idag har jag jobbat! Fick lite nya saker på körplan idag, man ska packa lite skruv och list och lägga i påsar, riktigt kul!
Blev inte riktigt klar idag så får fortsätta i mrrn.
I mrrn slutar kärringen på jobbet! Skönt eller vad. Ha ha gjorde snickers som jag ska bjuda på i mrrn på jobbet, man måste ju fira lite!
Var på jobbet en sväng med pappa förut med hennes blomma och present!
Slutade jobbet klockan ett idag, kompade resteb av dagen. Sen åkte jag med pappsen till stan och handlade mat! Blev endel, jag köpte lite saker som jag frös in som ska användas till VV:)
Lite lax, kyckling och grönsaker...
Köpte även en julklapp till Fia, vi ska inte byta julklappar men tycker hon e sååå värd de. Köpte även en till hennes dotter Sol som e 4:) Hon kommer nog bli jätte glad:)
Berättade även för pappa i bilen om hennes ekonomiska situation, att hon inte har de så lätt så pappa ska hjälpa henne med de, ringde henne förut och sa de och hon började gråta:) hi hi

Vi tog kort på oss i går, jag fia och malin, lägger ut dem här nere sen:)
I går var vi tre på stan! Vi fikade och köpte blomma och present till kärringen på jobbe...

Vill säga grattis till min älskade Linda också, idag vägde hon sig på VV och hade lyckats gå ner 1,4 kg denna veckan så nu har hon gått ner lite mer än 30 kg!!! Bra jobbat tjejen Du e skit duktig... jag gör dig snart sällskap:) GRATTIS!!!!

Puss på er...

Här kommer snyggingarna...

image6 image8 image9
Fia...                                             Jag...                                         Malin...

Kommentarer
♥ ninniz

hej gumman.. fina ni var på bilderna:P haha Tack för ditt grattis.. kan juh passa på o jävlas lite med dejj.. min våg stig på 85.8 imorse:P haha love you:)

2007-12-21 @ 09:06:49
URL: http://ninniz.henkeman.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback