Nu händer de grejer...

Publicerat. 2007-12-29 | 11:37:17
Hejsan...
Kom precis ut ur duschen. Ver helt svart prickig efter målningen efter Lindas vägg så jag var illa tvungen:)
Det blev jätte fint. Nu är den baby blå väggen borta...
På spisen står de linssoppa, ska bli spännande, har jag aldrig smakat förut men jag litar på Linda. I morse när jag vaknade var hon snabb med att ta fram en check lista (viktväktarna) och jag gick faktiskt och ställde mig på vågen, hm ingen höjdare :( 85.9....
Så nu skriver jag vad jag äter, bra att Linda får igång mig! Blir ju fyra dagar här och sen SKA jag fortsätta!!
Ska bli månadsmedlem så nu ska de hända saker:) Jag e verkligen på g och förvaäntansfull... SKA BLI KUL:)

MITT DAGLIGA POINTSANTEÁL KOMMER ATT VARA 23P

FRUKOST:                 Havregrynsgröt med linfrö, mjölk och sötningsmedel        3P
MELLIS FIKA:           Eclaire och coca-cola light                                                        2P
MIDDAG:                   Linssoppa med 2 knäckemackor+ gurka o salt                    6P
MELLIS:                    Riskaka och päron +  cola light                                                 1P
FIKA:                          Eclaire + kaffe o päron                                                                2P
KVÄLL:                      Pasta med creme fraiche sås (svamp o purjo)                    5P
FIKA:                          1 L popcorn och en VV choklad                                                4P
 
23 Points idag :) jippie

18.00
Nu har vi precis fikat, Lindas pappa och styv mamma var här.
Tidigare på dagen har vi varit på stan, vi fyndade på H&M, köpte en necissär och spegel och sminkhårband:)
Innan vi gick ut på stan tog vi ego bilder på oss själva hi hi lägger in dem här... Brukar inte bli bra på kort, men idag så.. ha ha bara för Linda e så duktig på att ta kort... Och kanske för att jag e ovanligt glad... massa gulliga sms:)

Nu har jag mätt mig också:
Mage: 115 cm (heeelt sjukt)
Byst: 111 cm :(
Lår 64 cm
Hals 36 cm..


image28


image29

image30

                     image32     

                      image33

                       image34

                                              Ha ha lika dana linnen:)   Fiiina!!

Kommentarer
♥ Jimmy

Nu ser du till att hålla detta! kommer kolla dig varje dag på jobbet och skvallra här om du fuskar=)Kämpa nu! Du är väl envis så du lär ju klara detta! Puss puss

2007-12-29 @ 20:25:42

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback