Tuna Park...

Publicerat. 2007-12-30 | 10:47:03
God morgon..
Har precis vaknat eller ja, Linda ringde och väckte mig! Hon e iväg och jobbar en sväng. Hon väckte mig i morse klockan sex också när hon skulle göra sig iordning. Sjyssta klubben kallar jag de:)
Men som tur e somnade jag om, kan ju bero på att man la sig två i natt, hi hi.
Gröten står i micron, ska bli gott...
Sen blir det att fixa iordning sig och sen blir det Tuna park, ett stor köpcentrum och dit tycker Linda att jag ska ta mig själv så ska hon möta mig där Ja hon kommer få leta efter mig i Eskilstuna hela dagen, ha ha nej så farligt e de nog inte. Jag ska förhoppningsvis hitta...
Jag såg en tjej som hade en jätte snygg tröja på sig i går när vi va inne på Cubus så jag frågade henne var den hängde men då var den från Gina, så ska kolla efter den och sen måste jag in på JC och köpa nya brottar linnen. Mina e riktigt fula och urtvättade nu! De Linnena har blivit förbrukningsvaror för mig:) Fick presentkort av mamma och pappa där på 300 så ska köpa två stycken och så ska jag slänga de andra... Sen ska vi försöka hitta ris kakor med choklad som Linda köpt tidigare. HAr aldrig smakat men de e nog super goda och de e bara 0,5 P super bra:)
Sen ska jag, Linda och Sofie på Friskis och Svettis, blev trött bara Linda sa de i går men ska man komma igång så ska man, så de blir nog ett medel pass.. ska bli riktigt roligt..
I kväll ville Linda på restaurang, jag hoppas på en restaurang vi va på sist, där man fick plocka till sig saker på en buffé som de sedan wokade till oss direkt:) MUMS
Gjorde ju om Lindas lägenhet i går, gjorde även de sist jag va här. Lägger in lite bilder på de där nere så får ni se..

Nu blir de frukost...
_____________________________________________________________________
Åkte bussen till Tuna park för att möta LInda. Kände mig helt lost in space när jag skulle ta mig dit ut, ändå ringde Linda och förklarade vägen och skickade sms beskrivning,  sa för säkerheltsskull till busschaffören var jag skulle av också så han vinkade på mig när de var dags. Har ju varit där en gång förut men de gör ju inte att man blir säker på E-tuna precis!
Kikade runt lite och sen såg vi att Idol Marie skulle uppträda och signera skivor så vi satte oss på rastaurangen intill där hon skulle uppträda och tog en fika, sedan fick vi förbi där hon sjöng! Tur att de inte va myyyckat folk!!! Herregud. Lyckades ta ett foto på henne...
Nu har Lida tvätt tid sen blir de promenad istället för gympa för jag har inga bra träningskläder och sen var Linda tvungen att tvätta...
Restaurang blir de inte heller, vi ska laga till en dilikatess kvällsmat här hemma:) Havregrynsgröt och sen blir de film på 3:an...

Tänker på dig, fått massa gulliga sms idag.. hi hi

image39
 
Marie Picasso
image40

image43

image41
På väg hem.. LInda har shoppat:)


FRUKOST:          Havregrynsgröt + linfrö med mjölk och sötningsmedel            2,5 P
MELLIS:              Päron, clementin, cola light och Friggs riskaka med choklad 1,5 P
MIDDAG:             Linssoppa med 2 knäcke med lätta, gurka och salt.                   5 P
MELLIS:              Päron och Riskaka med choklad                                                     1,5 P
KVÄLLSMAT:     Havregrynsgröt med linfrö, mjölk och sötningsmedel              2,5 P
                              2 knäcke med lätta, gurka o salt                                                    2                               
FIKA:                    3 riskakor, pepsi max, frukt                                                             4,5 P         

19,5 P 3,5 points sparade !!!

MOTION: Promenad 1 timma och 15 min!! :)

image44 

Skorna på och sen bar de iväg...

image45


                            
                            
                                           
Bild 1 e den svarta väggen vi målade, bild 2 satte vi upp nya tavlor och bild 3, där satte jag och Linda upp plastfilm på hennes köksskåp och kakel, innan va skåpen vita och de kakel platter som nu e svarta var baby blå...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback