Fredag = helg, helt underbart!

Publicerat. 2008-04-11 | 21:11:26
Sitter här framför min nya data:) Kan inte beskriva känslan på ett bättre sätt än att de e HELT JÄVLA UNDERBART att ha internet nu:)
Har precis nominerat till Adam har ett plan, för er som inte vet vad de är så har Adam Alsing och Anders Timell på radioprogrammet Mix Megapol som har fixat ett plan som ska fyllas med killar för att sedan bege sig ner till Barcelona den 18 april för att titta på matchen Barcelona - Espanyol, och lyssnarna ska då nominera killar som dom tycker e värda att åka på denna resa. Jag har nominerat min kära pappa med motiveringen att han alltid ställer upp för allt och alla, han har gett mig en underbar uppväxt och han e mycket omtyckt av alla. Han jobbar hårt och skulle behöva en resa.
Sen nominerade vi tjejer Jimmy på jobbet, motiveringen för honom blev att han får oss tjejer att skratta på jobbet och är helt enkelt helt underbar! Så håll nu tummarna för dom!

Idag slutade jag lite tidigare på jobbet, de var så underbart väder ute så jag ville bara hem:) Åkte till Willys för att handla ingredienser till en Barbie tårta som jag ska göra till Sol, hon ska ha barnkalas på söndag. Ska ta kort på den och lägga ut den här på söndag.
Sen mötte jag upp Linda på stan, blev en fika och lite prat... följde med henne hem en sväng och hämtade två filtar hon köpt till mig på IKEA och ett litet sideboard som jag ska ha min dator på:)

Cyklade hem och la mig i soffan och bara hade de gött....
I morgon, ja då blir de nog stan med pappa o mamma:) Sen ev utgång med Linda och lite nytt folk, roligt!

Tittar på Talang nu, lite roligt faktiskt!
Förresten, började skriva med en kille förut på msn från stan, han skrev att han kände igen mig. Sen frågade han mig var jag var på efterfest på nyår mellan 2006-2007, hm fick tänka efter och sa sen att jag faktiskt hade efterfest, då skrev han: ja du hade en liten hall och rummet in till vänster.... hm ja, och gissa, han var här då:) ha ha roligt sammanträffande tycker jag!!

Kram på Er...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback