Idag har jag varit ngn helt annanstans....

Publicerat. 2008-04-15 | 16:23:06
Jag har varit på jobbet, men har känts som om jag varit i min egna lilla värld idag.
Såhär mycket fel som jag gjort idag har jag nog aldrig gjort förut, efter lunch idag blev jag så trött på mig själv och stod bara o skrattade åt mig själv, har stått och gjort filtergejder sen augusti förra året och jag skojar inte, de skulle jag kunna göra i sömnen men idag sätter jag sakerna på fel ställe, bak och fram ja jag vet inte vad jag ska säga sen tittar jag bort mot Fia och hon bara står och skakar på huvudet och frågar vad jag håller på med, lite fundersamt frågade jag, va? och upptäckte sedan att jag lagt fel på pallen... Emma kommer och ber mig om hjälp och jag följer med till hennes plats, visar henne och går, hon ropar efter mig och frågar om jag inte ska ha med mig min mobil:) Ska gå upp och rapportera in arbetet på datan, vilket jag gjort ett antal gånger, sätter mig men får inte upp körplan som de så fint heter, fattar inte varför, stänger ner programmet, startar igen, hepp helt vitt i hela skärmen, trycker ner de igen, håller på ett tag men konstaterar rätt snart att nej de e ngt fel så jag går ner till Jimmy och säger att jag inte kommer in, han frågar vad han kan göra åt de men följer snällt med upp, han ställer sig framför datan, och inser snart att jag inte skrivit i vårt "grupp nummer" (eller vad de nu heter) högst upp till höger, han skrattar till, skakar på huvudet, går ut från kontoret och gör ett looser tecken i pannan... ha ha:)

Fattar inte hur man kan bli såhär... tankarna e ngn helt annan stans än där den borde varit.. och jag vet ju precis vart den är:)

Idag e de fint väder ute, ska försöka komma ut en sväng, skönt:)
Annars händer de väl inte så mycket idag! Hoppas på ett samtal i alla fall:)

Kram så länge...
_____________________________________________________________________

Så nu har man lagat mat och varit ute och gått i det sköna vår vädret, helt underbart skönt var de, gick bara i en tjock tröja, de e vår de.
Nu sitter jag o tittar på Äntligen Hemma, finns inte så mycket annat att göra...
Beställde precis en jacka från H&M, en sån som jag köpte tidigare i år, fast en vit istället nu, den var nedsatt i pris och jag tycker om den jackan jätte mycket:) fast nu beställde jag en storlek mindre för den svarta e lite stor:) de gillar vi!
Kan vara snyggt med en vit jacka i vår o sommar:)
Kan sätta in en bild:)

image151

För ett tag sedan fick jag en lapp av Emma på jobbet där hon skrev ner en sak hon hörde i en låt, hon tyckte de passade in på mig o de gör de faktiskt! Såhär står de:

MAN KAN INTE UPPSKATTA RIKTIG KÄRLEK
FÖRÄN MAN BLIVIT RIKTIGT SÅRAD...

Är fortfarande inte helt hundra med mina tankar, känner mig fortfarande ganska lost:) Skickade ett sms till personen i fråga förut och skrev att jag tänker på honom. Har inte fått ngt svar men vet att han e upptagen i kväll men jag tror allt han hör av sig senare...
Nu ska jag titta klart på äntligen hemma....
Kram, ses i mrrn onsdag=vägning... o i mrrn får jag tillbaka min telefon:) Min kära W910i ha ha


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback