Kalas och Olins....

Publicerat. 2008-04-20 | 14:58:23
Söndag... veckans tråkigaste dag:(
Kom precis hem från Skara efter gårdagens utgång...
Var ju på kalas hemma hos brorsan först, åkte dit för eftermiddagen, hann till och med tvätta min bil, fin blev den:)
Åt lite gott på kvällen och sen bar de iväg till Skara på förfest, var hos Christians kusin innan. Var lugnt, drack några cider, körde lite gitarrhero och spelade ngt spel som typ hette "hur fan visste du det" konstigare spel får man leta efter, var olika frågor man skulle svara på, de kunde vara från hur många råttor de bor i Stickholm till hur fort killens sperma kommer ur räknat i km/h.... om någon e nyfiken så fastnade svaren, de finns ca 1 miljon råttor i STHLM och killen sperma har en fart på typ 40 km/h.....:)
Var på Olins en sväng, var inge folk alls typ och DJ:en måste de hittat under något gammalt för han spelade bara gamla 90 tals låtar som var bra när jag gick på högstadiet, sen har man chans att gå fram o önka låtar men de spelar dem fan aldrig!!
Under kvällen fick jag 5 samtal från en ganska berusad gullig kille.... han ringde och kollade mig så jag mådde bra och sa många gånger att han tyckter om mig:)... Pratade med han precis nu och nja han lät väl inte alls för fräsch.
Nu ska jag bara lägga mig i sängen och mysa, e så trött o har ingen lust att göra ngt....
De e ju söndag trots allt.....

Kram
__________________________________________________________________________

Nu har jag varit ute en timma och gått, herregud vilket skönt väder de e ute, helt otroligt underbart! Man blir så glad när solen skiner. Gick en ny runda idag på en timma som jag och Linda gick för någon vecka sedan, längst framnäshamnen.... var riktigt fint där, tog lite kort med min mobil och de blev bra kort för att vara med mobilen...
lägger ner dem här under sen!
Innan jag gick ut ringde Daniel, han var på väg hem från Karlstad. Han skulle höra av sig sen, han kanske kommer hit sen, de vore roligt:)
Ska strax laga ngt att ha med mig i mrrn till jobbet, och äta lite gröt.. gott!!

Kram på er

image152

image153

image154

image155

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback