Kanske ska börja skriva cheklista igen...

Publicerat. 2008-04-24 | 15:52:25
Gjorde jag ju innan min data gick sönder, kanske e bra att göra de igen...
Jag e sugen på precis allt, skulle bara vilja åka till ICA och köpa allt godis jag kommer åt, vet inte varför de e så... jobbigt e de i alla fall de vet jag!
Ska ta mig ngt att äta nu i alla fall så kanske de blir bättre!
Har varit en OK dag på jobbet idag!

Kram

FRUKOST:  200g hallonyoggi + 2 knäcke med keso & 2 kiwi 4 P
MELLIS: 1 banan + äpple 1,5 P
LUNCH: Felix fullkornspaj med grillade grönsaker, vitkålssallad o 2 kiwi 7 P
MELLIS:
KVÄLL:
FIKA:

ANVÄNDA:


__________________________________________________________________

Så tillbaka vid datan:) har diskat och grejat nu och varit ute en sväng med Linda...
Nu blir de lite mat o tv:)

Pratade precis med min faster, hon ska hjälpa mig att skriva en platsansökan. Tittade lite på ams.se i går och såg att de sökte butikspersonal till Clas Olsson i Skövde. Är ju bra på Swegon men e ju inte rikgigt de jag vill göra så jag tänkte att jag provar att söka, kan ju vara roligt bara. Se om man får komma på intervju, så min faster ska hjälpa mig att skriva en ansökan, de e hon bra på:)

Fredag i mrrn.. HÄRLIGT!! Ska ta de lugnt i helgen! Får se vad som händer. Fia ville att jag skulle med och titta på henne när hon dansar på söndag men får s. Kanske trägga D också, men de återstår och se...
Har en container på gården nu också så alla kan vår städa, så de får de nog bli lite i helgen också, har endel som jag kan slänga:)

Kram
DAGENS MOTION:

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback