Tänk va livet kan förändras....

Publicerat. 2008-04-14 | 21:37:40
Hi hi det fick jag höra i går...
Kanske inte säger så mycket men jag blev jätteglad!!
Idag har jag varit så otroligt trött, så de finns inte ord för de, jag vaknade inte ens i morse när mobilen ringde så Helena skickade sms och väckte mig och då var klockan 5.40, skulle varit hos henne vid halv så de var bara att stressa upp o ja de kämdes som om jag var hur bakis som helst så Helena fick äran att köra min bil i morse.. jag vågade inte! Att jag var trött e verkligen helt självförvållat men jag ångrar de inte och de har varit värd varje minut idag som jag bara villle lägga mig ner och sova på jobbet....
Gårdagskvällen bestod av att prata i telefon:) Blev uppringd ganska sent och vi konstaterade sedan att vi pratat i 5 timmar, helt sjukt. Vad pratar man om liksom? Men jag hade så roligt, jag ver glad, kunde inte sluta le och jag skrattade hela tiden...
Började skriva med han i fredags på msn, bytte nummer och har skickat lite sms och i går ringde han....
Han e jätte gullig och han säger så otroligt gulliga saker som får mig att bara vilja smälta:)
Aldrig träffat ngn kille som varit sån:) Har pratat om att ses på lördag, lääängtar....
Har sett han på kort och ja, han e helt otroligt söt!!!
Skulle säkert finnas massa saker att skriva men har pratat om så mycket så kommer inte ihåg allt men jag har sugit in allt inom mig så nu bara de pirrar i hela kroppen....
hoppas hoppas hoppas....
Nu ringde han hi hi... GLAD:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback