Vårfin i håret.... :)

Publicerat. 2008-04-22 | 20:54:13
God kväll...
Ännu en underbar dag! Jag blir så glad när de e fint väder, jag älskar verkligen våren!!
Idag efter jobbet åkte jag hem en sväng till mamma o pappa, åt en VV glass och pratade lite om utlandsresan. Ska bli såå skönt! Sen fick jag veta att mamma ska börja på Swegon hon också, nästan lite pinsamt, ha ha men är glad för hennes skull, hon har velat komma ifrån sitt jobb länge nu:) Så nu får man vinka på henne när man går förbi! Hon blir dock en "Lernia"
Vid kvart över fyra begav jag mig till Emma för klippning och slingning.... Hade bestämt mig för att bli ljus igen såhär till våren och ljust blev det, tog en "före" bild på jobbet och nu tog jag en "efter" bild.... och ja de e stor skillnad, blev jätte nöjd men nu måste jag sminka mig lite på morgonen, så de slipper se ett spöke på morgonen:) Ska nog sätta i mina bruna linser också:)
När hon gjort mig klar i håret tyckte jag de var lite för mörkt under de ljusa  när jag satte upp de i en tofs så hon fick lägga i några extra slingor. Och sessa åkte jag hem i, blå folie i hårt, skit snyggt:) Och mycket riktigt vem står på gården när jag kommer Vicevärden och två tanter till, jippie, ja ja de fick sig ett gott skratt i alla fall, försökte dölja de med min svarta luvtröja men gick sådär...
Ovant att se mig själv i ljust igen men jag vänjer mig snart.. här kommer bilderna:) Håll i er :)

I mrrn e de vägningsdag, kommer nog gå sädär. Har varit dåligt med motion denna veckan, har blivit lite mycke telefon:) så skärpning nu!!
God kväll på er, nu måste matlådorna inför i mrrn fixas...
Ses i mrrn mamma:)

Puss

FÖRE: LAGOM SNYGG JOBB FRISYR HA HA
image165

EFTER:

image166

Kommentarer
♥ Malin

det blev väldigt ljust, men det ser fint ut! hoppas jag får se det "på riktigt" imorgon.

2008-04-23 @ 09:07:44
URL: http://malinfjall.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback