Ännu en intervju...

Publicerat. 2008-08-16 | 00:00:35
God kväll eller god natt kanske man ska säga, klockan e ju snart 00.00
Kom precis hem från Niklas föräldrar. Vi åkte ut dit en sväng och gjorde dem sällskap, de hade en liten kräft skiva för i mrrn drar bockjakten igång så min kära Niklas ska åka klockan halv fyra i natt till skogen, jag blir kvar i sängen jag:)
Mamma och pappa kommer nog i mrrn, fick ett sms förut. Ska bli riktigt roligt. De har ju inte varit här än och sett hur jag bor. Vet inte vad jag ska bjuda på bara, men de löser sig i mrrn. Blir väl en sväng på stan också när de är här:)

Idag har de varit en lugn dag, första dagen med VV mat och de har funkat mycket bra. Niklas tycker bara att jag äter heeela tiden och tror inte jag kan gå ner i vikt då men han får väl se:)

Idag ringde ännu ett jobb jag sökt, jobbet på Dia Tel som ska bestå av att arbeta som växeltelefonist. Jag ska träffa henne på Tisdag också så de blir två intervjuer den dagen:) Får vi se hur det går, men jag hoppas fortfarande på att jag får arbetet som personlig assistent, för de tilltalar mig mest...

Nu ska jag gå och lägga mig, för jag e riktigt trött....

God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback