Försöker avsluta på jobbe....

Publicerat. 2008-08-22 | 08:52:06
Hejsan!

Nu sitter jag på jobbe och väntar på att en speciell sida ska funka på internet, den sidan som jag ska skriva ut uppsägnings lapp på och rapportera in mina sista tider, klart de inte funkar nu när man väl behöver de. Ska också skriva ut mina lönespecar.
Mitt skrivbord e tömt och alla mina påbörjade ärenden e avsulatde.
Känns faktiskt ok, pratade med en tjej här förut vars man hade läst den utbildningen i Fristad som jag ska göra och han tyckte att den var toppen så de var roligt att höra.
När jag e klar får jag faktiskt gå hem och då ska jag säga hej då till Niklas som åker idag.
De skulle åka vid 12 tiden tror jag.
Hoppas sidan kommer igång snart, ingen lust att sitta här o vänta, i värsta fall får de faxa pappren till mig!

Kram så länge...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback