Fyndat idag....

Publicerat. 2008-08-11 | 20:48:53
God kväll....

Idag har jag varit och fyndat. Vi har länge pratat om att köpa nya ute möbler då Niklas gamla inte var så värst bra, vi har kikat runt lite men tyckt att de varit dyrt. Men idag när jag kom hem från jobbe hade vi fått reklam från Jysk, de reade ut alla ute möbler, så jag åkte dit en sväng medan Niklas jagade. Köpte ett runt bord och två stolar, betalade 275:- de tyckte jag var ett bra pris. MEN.... De räcker att man säger Jysk så tänker man jaha något kommer fattas eller inte stämma o mycket riktigt, bordet e helt jävla snett. Ett av benen är fel böjt så skivan lutar bra mycke. Bara att åka dit o byta, får ringa i mrrn vid 10 så de lägger undan ett åt mig.
Köpte en ny klot grill också, de behövdes verkligen innan den andra rostar ihop. Köpte den på Willys för 50:-, REA:)

Tar kort på de i mrrn när jag bytt bordet.

Idag fick jag för mig att jag vill läsa så jag kan jobba som personlig assistent, ringde runt lite till skolorna idag och Fristads folkhögskola har en ettårig utbildning som heter personlig assistent, ansökningen har ju redan gått ut men ska ringa i mrrn och fråga om de finns plats kvar. Annars ska jag söka till nästa omgång.
Sökte några fler jobb idag, bla till Fabriksbutiken som ska öppna i Borås, som säljare för Rix Fm och Växel telefonist. Får se om man får svar. Skadar ju aldrig att söka jobb eftersom att man inte vet vad man vill göra i framtiden. Men finns de plats på skolan så kommer jaggå de. För jag vill verkligen prova att arbeta som personlig assistent.

Vår chef på Eniro är tydligen mycket dålig, han har fått ngn infektion på hjärtklaffeb, mailade honom idag och frågade hur de var med honom, får se om jag får svar i mrrn. Han ligger ju på sjukhuset.

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback