GLAD!!!

Publicerat. 2008-08-12 | 17:46:46
Idag blev jag hur glad som helst, min mobil ringde och jag kände inte igen numret men svarade i alla fall. Och de visade sig att de var hon som har hand om en av tjänsterna jag sökte som personlig assistent i Fristad. Jag skickade ju in min ansökan i går ju!  Hon sa att de fått in massa ansökningar men att hon nu tittat igenom dem och att de var några hon ville höra rösterna på samt ställa några extra frågor. Hon frågade lite om jag hade tidigare erfarenheter av assistent jobb samt lite om mina intressen och så. Hon berättade också om att tjänsten är för en 20 årig tjej som vid 13 års ålder fick någon form av hjärnskada o nu behöver stöd. Hon ska vara helt klar men ha en 13 årings sätt att vara. Sedan sa hon att hon absolut trodde att tjejen och hennes mamma ville träffa mig så på tisdag kl 13.00 ska jag på intervju för att träffa dem:) När jag la på blev jag så glad så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Detta verkar vara hur roligt som helst. Man ska vara med henne i vardagen helt enkelt så en arbetsdag kan bestå av att gå på stan, titta på fotboll eller åka till GBG eller se på bio. Eller hjälpa henne i huset där hon bor med sina föräldrar med tex städning o tvättning. Men att hon ville flytta hemifrån snart. Arbetet bestod av två veckors schema då vecka 1 är 8-15 och vecka 2 15-21 SÅ HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!

Idag har vi inte gjort så mycket, jobbat så klart och varit på tippen med lite skit. 
Hade velat åka till outlet butiken som H&M har men Niklas skulle iväg och skjuta med sin bror men nu skulle de visst inte de och de stängde 6 så de e ju för sent... Vågade inte sätta mig i bilen o köra själv då jag inte vet var de ligger...:)
Ska snart laga spagetti o köttfärssås:)

Här kommer bild på mitt fynd jag gjorde i går samt på huset där vi bor:)


Möblerna, lykorna jag köpte i Ullared för 79:- kom också med på ett hörn:)


Ingången på huset vi bor i:)





 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback