Idag är det dagen jag väntat på.....

Publicerat. 2008-08-27 | 08:04:00
Idag ska jag på intervjun, nu e jag riktigt nervös och tänker på de hela tiden.
Jag tänker på vad jag ska säga, jag tänker på hur tjejen är, när de kommer ringa och meddela hur de blir, ja jag tänker på allt. I går kväll när jag skulle sova var de bara de jag tänkte på och jag drömde till och med om de. Fattar inte, har aldrig varit så nervös innan. Kanske beror de på att hon på Frösunda sa att jag hade stora chanser...
Hoppas Niklas pappa har rätt, att jag får jobbe... för de verkar så roligt!!
Snälla håll tummarna, jag kommer säkert inte få ngt besked idag om jag får tjänsten men jag hoppas på de e imrrn...
Hörs sen....
________________________________________________________________________________________________

Nu har jag duschat o fönat håret:) bara platta de och sen ta på mig kläder o åka. Ska ju iväg med Uddis till gingri först.
Jag e riktigt nervös, men fick sms av mamma att de räcker att vara sig själv så går de bra:) De har hon rätt i! Man ska bara vara sig själv... de kommer man längst på!!
Kram så länge...

Hej igen!
Då var de gjort, den 2:a intervjun är klar och nu är de bara att vänta tills de blir fredag eftermiddag! För då kommer svaret som jag väntat på, får jag jobbet eller inte.
Tjejen jag ev ska vara personlig assistent till var helt underbar. Så mysig! Hon skrattade o var glad hela tiden, hon fick mig verkligen att skratta. Hon berättade för mig hur hennes dagar ser ut och vad hon tycker om att göra på fritiden. Bla att titta på Elfsborgs matcher och då frågade jag hur de funkar för assistenten, om hon också måste betala men eftersom att vi e hennes ledsagare går vi bara förbi i kassan och visar upp nåt id antar jag, perfekt. Berättade för henne att Niklas pappa jobbar som bårbärare på matcherna och då tyckte hon var super coolt! Sen tycker hon om att brodera och de gjorde jag mycke som liten, speciellt kors stygn, hon var super duktig. Sa till henne att jag funderat på att sy en julgransmatta men att jag inte vågar men hon ville lära mig! När jag skulle gå hem kom den andra tjejen men hon brydde sig mer om mig:) När jag väl skulle gå fick jag ett visit kort av henne och sa att hon hoppades på att vi hördes igen. Tjejen som jobbar på Frösunda som då ev anställer mig kom fram o pratade lite med mig och sa att hon ringer på Fredag. Jag sa att jag mer än gärna vill ha jobbe, sen kommer mamman och jag säger hejdå och att jag hoppas på att vi ses igen, då nickade hon och blinkade med ögonen, och sa de gör vi. Hoppas de betyder ngt! Hon på frösunda sa ju ändå att jag var favoriten hos mamman och att jag hade stora chanser. Kan säga att JA jag har ont i magen för jag skulle MER än gärna vilja tillbringa mina veckor med massa olika aktiviteter tillsammans med denna tjej... Får jag jobbet ska jag börja att gå bredvid på måndag! De bästa av allt!! Den tjejen som ska sluta jobbade tidigt denna veckan vilket betyder sent nästa, o de schemat får jag och nästa vecka jobbar Niklas sent!! Perfekt, då jobbar vi tidigt och sent samma veckor:)
Jag ber nu till gud att jag får jobbet!! Håll tummarna snälla!! ( hundarna i Gingri lovade att hålla tassarna 4 hundar x 4 tassar blir hm, 16 st!! ) ha ha

Sitter här i soffan o väntar på Niklas bror Magnus, nu ska bordet skruvas upp i köket:)

Kram

Kommentarer
♥ Emma M

Lycka till Emelie! Jag håller oxå tummarna! :)

2008-08-28 @ 10:36:00

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback