Idag har jag sagt upp mig....

Publicerat. 2008-08-21 | 19:34:59

Idag sa jag upp mig på Eniro och jag ringde och tackade nej till jobbet som växeltelefonist. Jag har ännu inte hört ngt från jobbet som personlig assistent men jag har bestämt mig, får jag inte jobbe som personlig assistent så blir de skolan. Och just nu e jag inställd på skolan för att inte bli besviken om jag inte får jobbe så jag säger hela tiden till mig själv att jag inte kommer få de. Ser som sagt verkligen fram emot skolan och de ska bli roligt. Måste bara skicka in mina papper till CSN så jag får mina pengar, får lägga dem på lådan i mrrn, hm eller om man inte kan ringa in. Kanske ska kolla upp de, de går ju fortare.
Jag som sagt flera gånger att jag ABSOLUT inte skulle läsa ngn mer gång, ha ha där ljög jag för mig själv. Anledningen har väl varit att jag hatar prov och läxor o allt va de heter men de bästa med kursenj ag ska gå nu e att de inte e ngra prov eller läxor alls:) Jippie... + att man har 3v praktik på hösten o 3 på våren:) Hi hi så nu kan man gå och köpa sig några fina block och pennor, de e roligt!!!!
Man får ju pengar från Csn denna månaden men jag kommer ju få mina senare då jag inte skickat in papper men i alla fall, jag får ju lön denna månaden från Eniro så ALLA mina Csn pengar ska jag sätta undan och spara för de lär jag behöva längre fram.
Så.. i mrrn gör jag min sista dag på Eniro.....
Skolan kostar 1000:- men ska ringa o prata med dem i mrrn och säga som de e att jag väntar på besked om jobb så de kanske är sjyssta så jag kan betala senare. Ska ringa LSS i mrrn också och fråga hur långt de kommit.. om jag har ngn chans på jobbe...

Många tänker säkert men herregud va hon byter jobb men jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med. Pratade med min faster i början av veckan och hon sa bara att du är ung, passa på att pröva så mycke jobb som möjligt medan du har chansen. Och de e de jag gör, jag e 22 och har MÅNGA år kvar att arbeta, och ngn dag hoppas jag att jag hittar de jobb jag verkligen vill ha.

Idag har jag ju varit på banken också, har ju bytt bank då de e lättare att han den närmare. De gick bra, var bara att flytta över mina konton, inge svårare än så och skulle jag flytta tillbaka hemåt igen ngn gång så byter jag tillbaka...

Har hunnit med en sak till i kväll, jag har åkt motorcykel med Niklas pappa:) ha ha de var roligt! Fick på mig Niklas mammas MC kläder... Härligt att åka:) Fick dock SKIT ont i mitt knä när de var böjt hela tiden, men den 5 sep ska jag röntga de så då får jag veta vad de e...

Niklas packar för fullt, han har lagat min bil idag då de var hål i ljud dämparen. De ska låna min bil upp till fjällen när de ska jaga fågel, de åker ju i mrrn och han kommer inte hem för än nästa söndag.. kommer bli tomt. Tur att jag har Uddis hemma...
På lördag åker och o lill brorsan o hälsar påmin andra lill brorsa i Jönköping, han läser ju där borta, måste springa in en sväng på Ikea också o köpa värme ljus:)

Puss o Kram

Idag bjuder jag på en bild, hm inte den snyggaste men ja ja. Niklas som tog bilden:) Nu kan jag nog hålla med pappa om att jag ser ut som en Michelin gubbe:) (stavas?) Ha ha Jerry ser också rolig ut:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback