Jönköping & Ikea...

Publicerat. 2008-08-24 | 16:29:33
Hejsan!

I går kom ju Simon hit och sen åkte vi till Jönlöping. Vi åkte direkt till biltema där vi skulle träffa Niklas bror Magnus och hans tjej Angelica. Hon ringde nämligen mig kl 8 på morgonen och fråga om jag skulle med till Jönköping men jag skulle ju dit:) så vi bestämde träff. När vi var klara på biltema körde jag Simon till Tobias lägenhet för att sedan dra vidare till Ikea för att trägga A & M igen.
Hade inga större inköpsplaner på Ikea, bara att jag skulle köpa värmeljusen men som vanligt när man kommer till Ikea så hittar man massa kul. Hade väl lite funderingar också på ett bord till köket men Niklas har varit sådär för de men jag hittade ett jätte bra klaffbord med två pallar till som jag faktiskt köpte som jag ska få hjälp att sätta upp i veckan, bara de att jag måste ta ner lite saker på väggen, spacka och måla igen innan jag kan göra de men de måste ju vara klart innan Niklas kommer:) Hittade en jätte snygg lampa också som jag inte kunde låta bli att köpa till TV rums fönstret. Var väl i stort sett de jag köpte plus 400 värmeljus:) Här går de åt ljus vet nu, drygt 200 har vi använt sen jag flyttade hit:) ha ha
Bilder på mina inköp kommer här nere sen:)
På kvällen åt vi pizza och tittade på en film, var meningen att jag skulle sova över men jag åkte hem typ vid halv nio, åkte och hämtade luddis på vägen hem, vågar inte sova ensam. När vi kom hem ringde min älskling, de hade det bra. Han hade åkt på en förkylning bara. De hade fiskat hela dagen och han hade visst fått napp. Han lovade mig att han skulle skicka MMS men de har inte hänt än men när han gör de kan jag lägga ut dem här:)

I mrrn e de måndag, en händelserik måndag. Lönen kommer, de har nog ingen missat. Ska lägga in alla räkningar i kväll så de e klart att bara godkänna i mrrn, så är de ur världen och man vet hur mycke pengar man har kvar, ska till skolan 10-14 i mrrn, kl 16.00 ska jag göra slingor i håret.

Idag åkte jag ut till Gingri, skulle spraya klart Luddes bur o den blev super bra. Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag i soffan, finns massa saker jag skulle vilja göra men har ingen ork, får se kanske kommer igång om en stund.

Hej hej
BILDER...







Tror bordet och stolarna blir toppen när de blir klart:) Hoppas bara Niklas tycker om de. Men de tror jag, han har ju tyckt om allt annat jag gjort:) Han har ju sagt att jag har fria händer, ha ha Lägger ut bild på resultatet sen när jag e klar:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback