Modell för en dag...

Publicerat. 2008-08-07 | 18:38:14
Idag var jag och Angelica ( Niklas brors tjej) i GBG och blev sminkade o fotograferade av riktiga modellfotografer.
De tog 60 bilder var på oss och sen fick man välja vilka av dessa man ville köpa, och jaha vi tänkte väl att man kanske köper ett par bara, mmm eller hur man ville typ ha alla men de slutade med att jag köpte 20 bilder. De kostade lite men jag tyckte att de kunde vara roligt nu när man väl kom iväg på de. Som ett minne och man kan ju sätta upp ngt kort på väggen och de e roliga att ge bort:) Mamma o pappa ska få, min faster och Niklas mamma har redan bett om att få ngt kort:) Beställde korten från extrafilm.se där man får 30 gratis kort om man skriver radio i erbjudandefältet:) annars kostar de bara 0,98:- per styck! Och de kommer hem snabbt... ( bilderna vi köpte fick vi på en CD skiva)

Såhär blev några av korten:)
Skriv gärna en kommentar....
































Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback