Nehe de blir till att vänta på svaret...

Publicerat. 2008-08-29 | 20:16:50
Idag skulle jag fått beskedet om jobbet som personlig assistent, men när klockan var halv fyra kunde jag inte vänta längre... då ringde jag själv o då satt hon hos familjen o pratade o de hade varit mkt för tjejen nu så hon ville ha helgen på sig att tänka så nu skulle jag få beskedet på måndag, förstår henne att de blir mycke för henne men jag behöver ju veta med tanke på skolan, jag har ju inte betalt avgiften än och nu känns de lite dumt o komma och fortfarande inte veta. Får prata med dem på måndag, hoppas de förstår. Har inte ens skickat in csn pappren men de får jag göra de på måndag i så fall... i och för sig bara bra, för jag får ju pengar för aug o sen sept, och nu har jag ju pengar, kan jag spara de jag får:)

Idag har jag hjälpt Niklas mamma att handla, Jerry jobbade och hon har lite problem med sina axlar så jag hjälpte henne bära och så, snäll e ju jag:) sen käkade vi lite lunch. När vi kom hem hade ngn av de 4 hundarna bajsat inne, blä. Ingen av oss klarar av att torka men Solveg gjorde de till slut, men hon ulkade allt:)
Vid fyra tiden träffade jag Angelica, skulle ju hjälpa henne att göra 2 dop dårtor, de blev riktigt fina. Blåa prinsess tårtor med blå text och blå baby socker dekorationer... Tog bild så jag lägger in de sen.
Kom precis hem, ska snart ställa mig och göra mousse tårta till i mrrn, och så klart prata med min älskling också, i mrrn åker han hemåt o kommer hem på söndag morgon:) Jippie!! Längtar efter min älskling!!

I mrrn blir de kräftskiva, ska nog in till stan en sväng också, vill ha ngn ny topp, men hittar inget i butikerna jag brukar handla i:( Angelica ( Niklas brors tjej) har ju börjat arbeta på Gina Tricot o hon får 30% och vi har samma stl så hon ska köpa jeans till mig de kostar ju 500 -30% skit bra ju:) ha ha

Hej hej

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback