Nu har jag 50% chans...

Publicerat. 2008-08-22 | 21:50:52
Idag trodde jag att jag skulle dö av lycka, jag ringde till Frösunda idag som har hand om tjänsten jag sökt som personlig assistent, av mängder sökande nog de ju ut 7 tjejer som kom på intervju och utifrån dem sedan skulle några få träffa tjejen och hennes familj hemma hos dem i deras hus. Jag har väntat in i de längsta på deras samtal men idag kl 2 kunde jag inte hålla miog utan jag ringde. Hon som var med på intervjun svarade och jag presenterade mig och då sa hon att hon precis satt o tittade bland ansökningarna för att ringa runt lite. Hon frågade efter mitt namn igen och sa att ja, de e två tjejer som ska få träffa familjen och du är en av dem, jag trodde inte de var sant, jag blev hur glad som helst och mitt hjärna hoppade av lycka. Hon frågade mig om jag hade möjlighet att träffa dem kl 2 på onsdag nästa vecka och jag svarade JAAAAA högt och glatt o hon skrattade till:)
Sedan, om inte de vore nog sa hon att mamman jag träffade på intervjun fastnade för mig direkt:) Ha ha de känns så bra, vi två som e kvar kommer träffa familjen vid olika tider men jag är först ut:) Nu har jag verkligen 50% chans att få denna tjänsten, som jag såååå gärna vill ha!! Så snälla hjälp mig ni som läser bloggen, håll tummarna för mig!!

Det gick bra på Eniro idag och kl 10.00 sa jag ej då til alla och lämnade de arbetet.

Åkte sedan hem för att hjälpa Niklas med de sista inför hans jakt resa, kl 12.00 skulle han o Christian åka.
När klockan var kvart över elva sa han att han skulle börja dra sig och jag fick en klump i halsen, visst han ska bara vara borta lite över en vecka, skönt egentligen att vara lite ensam men lite skraj e jag, har inte varit ensam här förut men jag hoppas de går bra. När han kramade om mig kunde jag inte hålla tillbaka tårarna och de kunde inte han heller... :) de är den första killen jag har som verkligen kan visa känslor, kändes jätte skönt, de var ett tecken på att han tyckte de var jobbigt också, han kramade om mig, pussade mig och tittade migu i ögonen o sa Jag älskar dig... :)
Han ringde förut, kommer inte ihåg va klockan var men då hade de precis ätit i Mora. Han frågade mig glatt hur många L bensin de går i min bil (de har min upp) och jag sa att jag inte visste men han var glad, för upp till Mora hade de bara gått åt en halv tank:) Hade de tagit Niklas bil hade de nog gått åt mer än de dubbla, ha ha de hade inte kommit på hur man fick på min radio så de hade lyssnat på en o samma skiva ända upp till Mora, ha ha killar.

När de ringt om jobbet som assistent fick ja en kick, jag gick ut i förrådet och tog ut massa skit som skulle slängas, packade in de i bilen och åkte till tippen ( nu e de lite saker i förrådet) sedan stannade jag o Luddis på Statoil och tvättade bilen, visste inte om han skulle bli rädd där i bak i buren så han fick sitta i framsätet med matte, intressant var de men lite läskigt! Sedan bar de iväg till Svärmor, där jag storstädade bilen:)
Sedan hem och städa:) Niklas har lyckats vända upp o ner på hela lägenheten när han packat...

I mrrn kl 10 kommer Simon, sen åker vi iväg me Uddis till Gingri och sen åker vi till Jönköping, blir nog Ikea i mrrn redan, SUGEN:) Skriver därifrån i mrrn:)

Hej så länge, nu väntar jag på att min Älskling ska ringa mig....

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback