Torsdag...

Publicerat. 2008-08-28 | 15:40:27

Hej hej
 
Idag har de inte hänt så mkt.
Varit en lung dag. Torsdag e det, om tre dagar kommer Niklas hem. Längtar verkligen efter honom nu! Börjar bli tråkigt och ensamt här hemma utan honom och de e inte bara jag som saknar honom. Luddis gör de också, han ligger vid dörren och väntar på honom och så fort han hör ngn där ute vid ingången springer han fram till dörren o gnäller... När Niklas kommer hem kommer vi bli lika galna båda två:)

I mrrn ringer de om jobbet, jag e fortfarande lika nervös. Känns som om tiden går sååå sakta.
Ska hjälpa Angelica i mrrn också att göra dop tårtor till hennes syskonbarn. Ska bli roligt. Var länge sedan jag gjorde en tårta nu:) Och i mrrn ska vi använda oss av sugerpaste istället för marsipan.

Behöver plocka iordning här hemma men har ingen lust alls:(

Var på banken idag förresten så nu e de klart, nu tillhör jag Fristads bank...



 


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback