TV rummet klart...

Publicerat. 2008-08-06 | 21:40:04
Äntligen e de färdigt! Har verkligen längtat efter detta för de har varit sååå rörigt!
Men nu e de fint och mysigt och vi trivs hur bra som helst här nu jag o Niklas. Vi har gjort lägenheten som vi vill ha den, man trivs mycket bättre då...
Såhär blev det:)

Såhär fint var de när vi målade..

Niklas pappa hjälper oss med tapetseringen...


Hallen, jag blev riktigt nöjd med texten. Mätte och tejpade för hand alldeles själv:)
Bara nyckelhållarna som saknas:)


Hyllan, kanske inte så stor skillnad. Bara lite nya korgar:) och så klart Niklas älghorn kom upp...


Rummet med den fin fina tapeten, älskar den:) Och mina gardiner jag färgade...


De nya tavel listerna jag köpte på rusta, blev riktigt bra:)


En liten förvandling på TOA efter Ullaredsbesöket...


Dessa Cult Design sakerna köpte vi på Älvsereds på väg hem från Ullared, blev jätte fint på TOA...

Uddis i hans nya säng som inhandlades på GE-Kås, den andra var så stor så den fick flytta till Niklas föräldrar.


Luddis och grannens katt Charlie är riktiga kompisar...


Kommentarer
♥ Nettan Svensson

Hejsan på dig!!!!



Ulrika visade din blogg för mig och kollar den nu varje dag.

Toppen smak har du, mkt fint i eran lägenhet. Ha det bäst!

Pappsens kusin Nettan

2008-08-07 @ 15:11:00
♥ Anonym

2008-08-07 @ 15:12:28
♥ Malin

kanonfint har det blivit, kan tänka mig att du trivs!

2008-08-08 @ 10:44:27
URL: http://malinfjall.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback