Två besked idag....

Publicerat. 2008-08-20 | 16:54:33

OCH REGNET DE BARA ÖSER NER....
Fy fasen va de regnar, man ser knappt ut ju! Skit väder!
Sitter här i soffan o kikar på en kärleksfilm. PS I love you, mysig film. Niklas jobbar ju kväll idag också. Ludde ligger bredvid mig och snarkar som en hel kar.

Idag fick jag två besked på telefon, först ringde Pia från Dia Tel och sa att jag mer än gärna fick börja där men då jag inte vet än hur de blir med assistenjobbet så sa jag att jag ville invänta de svaret först, en stund senare ringer skolan och säger att jag är välkommer dit på måndag halv tio för upprop....

Ahhhhh hur gör jag nu,  helt lost känner jag mig!
Assistent jobbet e ju nr 1 de e jag helt 100% säker på
men sen då?????? Läsa eller jobba eller båda? Läsa och jobba extra? Men var ska jag jobba då? Fråga Dia tel om jag får jobba helger eller kanske man kan få komma till Swegon och få jobba ngn helg i månaden o på lov precis som min bror gör som också läser?
Nej fy fan va jobbigt de e nu:(

Idag har jag ringt banken i Fristad också, har bestämt mig för att byta bank. Eftersom att Swedbank i Kvänum e fristående måste jag alltid prata med dem och åka dit om de e ngt, så jag byter. Ångrar jag mig eller så e de ju bara att byta tillbaka. De dumma e bara att jag får nya kontonummer:( men men....
I kväll ska jag öppna ett gemensamt konto till mig och Niklas också, vi ska sätta in 500:-/månad där och spara, kanske till ngn ny möbel, eller kanske barn:) vem vet..... Kan va skönt att ha några tusingar där den dagen de skulle bli så, e ju inte gratis med barn direkt...

Nu ska jag kika på filmen, skriver mer sen, har ngra bilder att lägga ut!

Kram


Niklas i sina fina jaktkläder:)


Niklas och Ludde i husvagnen:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback