Ullared....

Publicerat. 2008-08-06 | 18:04:14
I måndags åkte jag och Niklas till Ullared för att sova där en natt med mina föräldrar och brorsan Simon, de hade hyrt en stuga på Ullareds Camping. Och så klart var de ju meningen att vi skulle handla på GE-KÅS också och de e ju inte så svårt att hitta ngt att handla där. Jag var inne i affären 3 ggr och hadlade alla gångerna.
Vi köpte lite saker till lägenheten, bla 3 uppsättningar av sängkläder, kaffekoppar, skålar, lite saker till Luddis, handukar, duschdraperi, lite kläder och massa annat roligt.
Tur att man inte e där så ofta för de går ju åt pengar:)

Idag har jag varit i stan en snabbis, var och köpte färg att färga tyg med. I går färgade jag mina vita öljettgardiner grå och de blev riktigt bra. I morse fick jag för mig att färga överkastet som var beiget men som nu ligger i tvättmaskinen för att bli svart. Köpte även en låda till Luddes grisöron och godis, slipper de ligga och lukta i skåpet.
Har grejar lite här hemma också, tvättar de nya sängkläderna, hängde upp tavel lister och så... ska ta kort sedan och lägga ut på TV-rummet! Riktigt fint blev de o mysigt!

Niklas, ja var annars om inte i skogen. Jagar räv...

I mrrn ska jag och Niklas brors tjej Angelica åka till GBG. Vi ska bli modellfotograferade. Vi ska komma dit osminkade o ha med oss tre uppsättningar med kläder, sedan sminkar de oss, gör oss fina i håret och sedan blir vi fotade. Detta e helt gratis. Fia o Malin var ju på de för ett tag sedan och då hade de skrivit upp mitt namn på en lista så de ringde i går:) Ska bli jätte roligt! De enda som kostar sedan e om man vill köpa med sig ngt kort hem.  Och de kommer jag garanterat göra!! Fia o Malins kort e jätte fina:)
Min fick tydligen bilderna på en skiva så jag lägger in dem här i mrrn

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback