3:e advent

Publicerat. 2008-12-14 | 19:01:36
Hejsan!
Idag e de redan 3:e advent, nu går tiden fort, om lite mer än en vecka e de ju julafton, tycker de ska bli roligt och ser verkligen fram emot den. Den blir ju inte direkt som andra jular för mig! Första gången jag firar den tillsammans med några andra än min familj:)

I går var ju jag och Niklas i kvänum, mamma skulle ju fira sin 45 års dag! Var en rolig dag! Fick ju träffa alla släktingar och roligast var ju att få träffa min faster, hennes man och mina två kusiner. Var länge sedan men såg dem! Mina sysslingar var också där och en av dem heter Albin! Han tycker verkligen om Niklas, jag frågade Albin om Nikals kunde få en kram (han kallar Nikals för Sune) han sprang direkt till Nikas och Niklas lyfte upp honom och han kramade Niklas länge och väl. Han la sitt huvud på Niklas axel en bra stund och bara mös! Hur gulligt som helst! Mindre roligt var att man blev påpekad hela tiden att jag ska tänka på vad jag äter, tror de flesta i går på ngt sätt sa att jag var stor och behöver gå ner i vikt och hur jag ska göra. TACK jag vet detta, man behöver inte kommenatera detta hela tiden! Inte sååå roligt! Jag vet om de och de e bara JAG som kan bestämma mig!

Kom hem ganska sent i går, tror klockan var halv ett eller något så när jag kom hem slängde jag bara av mig kläderna, la mig i sängen på Nikals arm och somnade ganska snart därefter. I morse låg jag kvar en stund, Nikals åkte nämligen till skogen en snabbis och kollade efter deras räv fälla:)
När han kom hem gick jag och Luddis upp, jag var en snabbis på stan idag också men uch och fy va folk de e nu! Helt kaos! Var på Ica och köpte lite mat!

Nu sitter jag under en filt i soffan och tittar på Leilas jul. Ska strax gå ut en sväng med Ludde. Niklas.. ja han e i skogen ha ha! Han kommer nog inte hem för än sent inatt! Han vakar räv med en kompis!
Så i kväll blir de bara lite mys framför tv:n. Ska försöka komma i säng efter Svenska hjältar!!

Kram på er


Niklas och Stickan ( mamma o pappas hund )




Min kusin Lisa med Stickan i knät och sysslingen Tilda i fåtöljen bredvid!


Jag & min faster Kicki


3:e ljuset tänt:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback