5 dagar ledigt!!

Publicerat. 2008-12-22 | 23:55:33
Ja i mrrn efter mitt oerrhört korta pass på 3 timmar (14-17) så har jag 5 lediga dagar framför mig! Kommer bli helt underbart! Kommer iof vara fullt upp, onsdag julafton, torsdag middag hemma hos familjen Svensson i lidköping på kvällen och vi ska sova över där till annandagen för Niklas ska ut med Håkan ( pappas kusin ) o jaga! Han hade visst ringt idag om de och Nikas e så klart överlycklig!

Har precis rört ihop lite pama minutris som nu står ute på altanen för att svalna tills i mrrn då de ska bli ris ala malta! Ska ha med mig de till Nikals kusin i mrrn:) Jag erbjöd mig att ta med mig de...

Har också fixat iordning alla räkningar på våra internetbankar nu, så de e bara att godkänna. Tror jag gör de nu innan jag går och lägger mig! Klockan hinner bli mer än 00.00 innan jag tvättat mig o så...
Min älskling ligger redan i sängen! Bäst att sova snart, massa saker att fixa i mrrn! Lämna blod, optiker, handla skinka och fixa blommor, ska ta med mig till Niklas föräldrar, min mormor o morfar och till Ulrika tänkte jag:) Kommer vara SÅÅÅÅÅ mycke folk i mrrn i blomsteraffären men men de e bara att se glad ut, ha ha

God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback