Julgodis...

Publicerat. 2008-12-08 | 22:05:48
God kväll!
Kom precis hem från jobbet, jobbar sent denna veckan!
Idag har vi varit på bio, har tittat på "vi hadei alla fall tur med vädret igen" men jag tycker inte att den var ngn höjdare. Såg ju "första" filmen för några veckor sedan och var inte så glad i den heller, trodde dock denna skulle vara bättre, men men. Jag var ju på den för min brukares skull!

Idag har jag inte gjort ngt annat speciellt, jag och Niklas tog de lugnt i morse. Vi låg lääänge i sängen och myste. De e inte helt fel!

I går gjorde jag julgodis. Var jätte roligt, jag gjorde knäck och stykande åtgång! Första gången jag gör de faktiskt.
Strykande åtgången gick ju bra men knäcken brände jag första gången men på andra försöket gick det bättre!

I mrrn ska jag och Niklas åka hem till mina kära föräldrar och hälsa på, jag har tagit ledigt i mrrn! Ska bli skönt att få komma hem och träffa dem!

Nu ska jag mysa med min kära sambo som vanligt:)
God Natt!!


Gårdagens julgodis som jag sedan la i de fina plåtburkarna som de står god jul på, de köpte  jag köpte på EKO hallen:)


Hi hi jag hittade denna bilden på Nikals i min gamla mobil. Den e sen i somras när vi var med hans föräldrar i Ulricehamn. Han e sååå söt på denna bilden!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback