Julkort & lönelappar!

Publicerat. 2008-12-22 | 13:38:01
Idag är det dan före dan före dopparedagen:) 1 dag 10 timmar & 28 minuter kvar till julafton:)

I morse ringde klockan kl 9, vi hade bestämt för att komma upp i tid. Skulle ju till optikern och prova glasögon och springa in på systemet åt Niklas pappa.
Kan ju bara konstatera att de e KAOS i stan. Fy fan va folk, när vi svägde in på systemets parkering kryllade de av poliser som hade nykterhets kontroll!!

Vi hittade två par glasögon nu som Nikals tog med sig hem och han verkar nöjd! I mrrn ska han ju dit för en undersökning, han ska också lämna blod, jag ska till arbetsförmedligen och skriva in mig så jag får stämpla i mellandagarna och så ska jag köpa lite blommor. In på ICA ska vi en sväng också, ska ju koka julskinka i mrrn när vi nu ska hinna de, ja ja de löser sig nog. Niklas e ju hemma.

För bara en liten stund sedan kom posten, idag hade den med sig 2 julkort och våra lönelappar. Niklas var ju speciellt efterlängtad eftersom han får slutlön från Lernia denna månaden och den var heeeelt ok!
Fick julkort från mina föräldrar och ett från "mormor o morfar" men vi vet inte av vems mormor o morfar:) ha ha får väl ta reda på detta!

Nu sitter jag och väntar på att få åka iväg och jobba! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Men de blir nog troligtvis en sväng till stan med bussen och ta en fika:) Allt för att få tiden att gå. Jobbar till 21 idag bara eftersom jag börjar 14 i mrrn...

Ha en bra kväll!!

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback