Lite sovmorgon idag:)

Publicerat. 2008-12-15 | 09:07:31
God Morgon!
Klockan e nio och jag sitter hemma i soffan trots att de e min tidiga vecka denna veckan:)
Fick sms av min brukares pappa halv fyra i natt att jag kunde börja tio idag! Tror han skickade när han va på väg hem från jobbe! Men jag e glad, la mig inte för än 2 i natt, jag och Nikals låg och tittade på en dokumentär! Och sen hade jag sån fruktansvärs huvudvärk, hade de när jag la mig och tog 2 alvedon, men de gick inte över så vid fyra fick jag gå upp och ta en ipren och då blev de bättre!!

Har precis beställt en klänning från Ellos som jag tänkte ha på julafton:) Man vill ju vara lite fin, i går rev jag fram en svart skjorta i Niklas garderob och tvättade den som han ska ha på jul:)

Idag hoppas jag att hag får den sista klappen jag väntar på:)

Ha en bra dag! Hörs i kväll!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ÄNTLIGEN, nu e de klart! Alla klappar är inslagna och klara! Fick den sista idag!
Nu vill man ju bara att de som ska få paketen ska öppna dem! Speciellt Niklas, ska bli kul och se vad han tycker:)
Har ju jobbat idag! Blev bara 5 timmar, men betalt för 7 så de e okej för mig! Vet inte vad som händer i kväll! Jag vill hitta på ngt men Niklas ligger bara i sängen och kollar tv, tråkigt!!

Har varit i kontakt med Frösunda också om hur jag ska göra de dagarna min brukare inte behöver mig, den 24, 25 & 26 dec ska jag ej jobba men också den 1:e! Så jag måste enligt mitt anställningsavtal jobba in dessa timmar ngn annan dag men 26 h som de blir jobbar man inte bara in sådär, annars får jag stämpla. Då ska jag gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen för 4 dagar för att sedan få ersättning! Som om att inte de har att göra nu men men jag behöver pengarna för de 26 h i vilket fall så de e bara att bege sig dit!!

Vill hitta på ngt nu!!! men vad???
Granen ska ju huggas i veckan också..... får jag skynda mig hem från jobbe i veckan, blir ju mörkt snabbt ute!

Kommentarer
♥ Anonym

Huggas?!?!? NE??? SKJUTAS!

2008-12-15 @ 18:14:00

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback