Snart e de jul...

Publicerat. 2008-12-20 | 14:13:27
I skrivadets stund så är det närmare bestämt 3 dagar  9 timmar & 57 minuter kvar till julafton:)

Niklas la in en nedräknare på datan ha ha!
Detta kommer bli en lugn helg som vanligt, ontäntat eller hur! Niklas kom precis hem från skogen men en hund som mår sådär. Han hostar och kräks om vart annat! Vet inte riktigt vad det e med honom! Har precis tryckt ner 2 ipren i halsen på honom! Hoppas han blir bättre!

Sov till klockan tio idag de var inte helt fel! Gick upp och gjorde mig iordning och sedan åkte jag faktiskt en sväng till Rusta och Shape... visste inte vad jag skulle hitta på så jag gick där en stund. Köpte jätte coola muffins formar på rusta i silikon. När jag kom hem bakade jag chokladmuffins i dem till Niklas, han älskar de:) Får ju passa på nu innan de nya året kommer, det betyder nya tag!!

Jag har skickat in arbetsansökan idag också för skojs skull. De var som personlig assisten till en flicka på 3 år. Jag jobbar ju bara 86% nu och e sådär nöjd med de, men jag tycker ju om jobbet i sej. Men som sagt skadar aldrig att söka.

Nu vet jag i alla fall vad jag ska ha på mig på julafton, den klänning jag beställde från ellos var ju för liten vid bysten men jag beställde en ny och den passade mycket bättre så jag e nöjd! Nu hänger de på en galge alltihop och väntar:) Kul att vara lite fin på jul!

I går när jag slutatde jobbet så hade Niklas lovat mig att vi skulle åka in till stan och ta en fika, men han ångrade sig ganska mycket när han såg alla bilar men då var det ingen återvändo. Vi fikade och sedan beställde Niklas tid hos en optiker. Han behöver nya glasögon för han ser så dåligt! Och sen har han inga linser kvar heller!!
Killar!! :)

Nej nu ska jag umgås med min älskling lite! Vad ska ni hitta på i kväll? Jag ska i alla fall se på dansbands kampen kl 8 i 1:an och hålla tummisarna för att Scotts från Lidköping vinner!!

Kram






Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback