Borta bra men hemma bäst...

Publicerat. 2008-02-04 | 20:24:38
Nu sitter jag här framför min data i min soffa.. hemma hos mig:)
Det e roligt att vara borta men som sagt, borta bra men hemma e nog bäst!
Har precis gjort iordning min lilla bricka men gröt och två mackor med keso.. gott var de, var riktigt hungrig..
Vad här hänt idag då...
hm, vi vaknade vid nio tror jag, gjorde oss iordning, käkade vår efterlängtade gröt och sen begav vi oss ner mot stan, vi kikade runt lite. Köpte en skjorta till mammsen som var slut hemma i lidköping och så gick vi in en sväng i favvo butikn igen, Gina. Linda köpte två av de där färglada topparna, jag ska också köpa ngn mer men mina presentkort ligger ju hemma. Får ta en sväng på stan här en dag och kika.
Vi gick sedan till ett Café som heter rutan, där blev de en cola light och en apelsin för mig och Linda tof Cappucino istället och sen hade vi med oss smyg mat, hi hi var sin riskaka...
Sen var de träning som gällde för hela slanten och fy fan! Så svettig har jag inte blivi på länge...!! Men de var riktigt skönt och roligt att träna!
Skyndade oss hem och lagade till en VV lunch som vi fick i veckans blad. var en korvgryta med chilikorv, paprika, purjo, matlagningsgrädde och vitlök och fullkornspasta till. Riktigt gott var de.
Bussen hem gick 15.15 och jag var i Skara 19.00, sprang in en sväng på ICA och köpte mig lite frukt, grönsaker och mjölk men även en färdigrätt från VV, orkar liksom inte ställa mig och laga mat då e de rätterna perfelt, biff och potatisgratäng blev de:) Efter denna och förra helgens katastrofala P räkning så e de SKÄRPNING som gäller:)
Nej nu e de tv som gäller... och min gröt.
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kram från mig!
HAR LAGT IN BILDER FRÅN FESTEN HOS FIA ( En händelserik helg)

TACK FÖR DENNA HELGEN LINDA; ALLTID LIKA ROLIGT ATT VARA MED DIG: HOPPAS DU SNART KAN KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG IGEN... PUSS

FRUKOST:
MELLIS:
LUNCH:
MELLIS:
KVÄLL:
FIKA:

DAGENS POINTS:
DAGENS MOTION:

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback