LOVE REA:)

Publicerat. 2008-02-02 | 11:59:35
God morgon och hej....
Vaknade halv 9, gick upp och gjorde oss iordning och packade lite, käkade gröt och sen gick vi ner på stan för att kika lite och de gjorde vi rätt i!!
Var inne på Din Sko, hittade ett par skor, som hade kostat 250 kr, betalade 100:-, sen gick vi in på Gina Tricot, hittade en jätte snygg vit topp (129:-) och ett halsband (99:-) och sen gick jag och kikade lite på REA:n, låg ett par svarta jeans på bordet, precis lika dan modell som jag har jeans i, såg priset 99!! Ord pris 499:-, men tänkte direkt att de säkert var stl 25 eller ngt med ICKE, de var stl 31!! Har stl 32 på jeansen men provade dem och de passade, ha ha köpte dem, skit nöjd. Räknade ut att de skulle gå på typ 330 kr, mina presentkort jag fick i julklapp ligger hemma men så kom jag på att jag fått mina stämplar i mitt bonuskort vilket betyder att jag skulle få 150 kr i rabatt så jag betalade 170 kr för allt!! TACK sa jag då :) HAde de varit ord på allt så hade de gått på 730:-!!!!
Sen gick vi till JC, då kostade alla smycken 9,50, hittade 3 armband och 2 örhängen, gick på 47 kr, hade jag betalat ord på de hade det gått på 300:-!! Linda köpte en topp på Gina för 49:- och smycken för 47:-, fick 5 smycken!!
Snacka om att vi fyndat idag!! GLADA e vi!

image108


Nu ska vi äta gröt igen så vi håller oss mätta till i kväll....
Bussen går 12.40 från Etuna mot STHLM och sen båt!!
Ha en trevlig lördag så hörs vi i mrrn igen!!
Nu ska va ha kul!!! ha ha

Puss på er...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback