11 centimeter!

Publicerat. 2008-01-24 | 17:19:07
I morse när jag vaknade så tog jag fram mitt måttband, stod länge och höll de i handen och funderade på om jag verkligen skulle mäta mig runt magen....
Linda mätte ju mig när jag var hos henne och de e ju snart en månad sedan och då visade måttbandet hela 115 cm:( uch! Men jag bestämde mig för att se om de hänt något och ja de hade de. Verkligen!
Måttbandet visade 104 cm!!! 11 centimeter mindre! Trodde fan inte de var sant, men de var de. Helt sjukt!
Bysten visade samma mått som magen så den har också minskat endel! Undetbart!
De e som Fia säger, man ska mäta sig, de visar mer än vågen, hon trodde också att de berodde på mina långpromenader... :)

Ska snart snöra på mig promenadskorna och ge mig ut på en timmas promenad, jag längtar! Förut har jag bara tyckt de varit sååå tråkigt att träna och så men jag längtar efter de nu, och de e ju bara bra! Idag blir de ipoden igen! Bra musik = roligare promenad och man går fortare....:)

I mrrn e de kurs på jobbet hela dagen, ska bli skönt! Jobiggt bara att man får mat där, men jag får räkna de så gott de går. Skulle vara lax och potatis så de e väl ok. Men tar med mig frukost själv för man skulle få macka, och till fikat var de kaka så jag tar med eget till de också... Blir ju "fusk" på lördag så, vet bara inte vad jag ska dricka för något, får nog fundera på det:)

I mrrn efter jobbet ska jag åka med Fia och shoppa, hon ville ha mig som "stöd" på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... hi hi de återstår och se...
På lördag blir de i alla fall en heldag med Fia.. på morgonen ska vi åka till Göteborg, hennes kille skulle till Svenska Mässan så vi hänger på, ska gå en sväng på stan och sen blir de IKEA... Jag vill köpa en dekor till duschen, ska sätta de på kaklet så de blir lite mysigt!  Hoppas den finns bara! Ska köpa ljus till mamma också....
Bild kommer här...

image79


Nu ska jag ut och röra på fläsket, mer centimeter bort tack:)
Puss så länge....

Hemma igen efter lite mer än en timmas promenad, sååå skönt!
Gick förbi Åhlens också och köpte mig en ny mascara, de var på tiden:)
Nu blir de kvällis, gröt tror jag och macka, gott gott...


FRUKOST:            Gröt med kanel, sötningsmedel och mjölk    2,5 P
MELLIS:                2 riskakor med dill + päron 1,5
LUNCH:                 Sesamnuggets med cous cous, tomatsås m vitlök och sallad + äpple 8 P
MELLIS:                2 dl citronyoggi   1 P
KVÄLL:                 Gröt med kanel, äpplemos och mjölk + 2 mackor med keso o paprika 7 P

          

DAGENS POINTS: 20 P
DAGENS MOTION:    En timmas promenad !!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback