Äntligen data igen!!

Publicerat. 2008-01-18 | 20:12:59
Idag rinde de från Elgiganten! Min dator var färdig att hämta och lagad:)
Blev sååå glad, har verkligen saknat datan, samtidigt som det har varit så skönt att inte ha den, har legat i sängen vid nio varje kväll och jag har kommit ut, men bestämde idag innan jag gick och la mig att de får bli skärpning med data! Kan inte sitta framför den hela tiden ju!
Slutade jobbet kl tre idag, åkte direkt hem för att hämta lappen jag fick när jag lämnade in min dator, kikade samtidigt om jag fått ngn post och de hade jag fått.. en rabatt check från Hemtex, köp valfri vara och få 70%, har ju velat ha ett set med sängkläder till. har sedan jag fyllde 21 bara använt Satin bäddset, och kommer aldrig mer köpa bomull, satin e såå mjukt och skönt att sova i! Så jag åkte till hemtex och hittade ett bed set, de kostade 549:- ordinare men med min fina rabatt check så betalade jag bara 164:-, såå glad blev jag!!
Tog kort på paketet, såhär ser det ut (bokade tvätt stugan i mrrn eftermiddag, ska tvätta de då och bädda med de i sängen) Lite suddig bild men men :)





Sen åkte jag direkt till Elgiganten och hämtade min dator.. Hem och klickade lite på min dator, snabb kollade några bloggar bla min kära Lindas... och sen bytte jag om, och fick ut på min dagliga promenad. Har en runda som jag går, den tar en timma, helt perfekt.. Rolig runda också för de finns mycket att titta på!!
När jag kom hem började jag med min mys kvällsmat, idag blev det tunnbrödspizza med veggi färs och grönsaker och pizza sallad och pepsi max, gott gott....
Nu blir de att krypa ner under täcket i min nya sköna mjuka säng som jag fått av mina underbara föräldrar, en 1.20 säng.... Förra lördgen var pappa här och hjälpte mig med att bära upp sängen och ta med min hem till brorsan, han satte även upp lampan över soffbordet och de nya skåpet på toa, blev riktigt bra!
På tisdag ska jag måla mitt kakel, ska bli vitt, grått och svart!
Luckorna i köket ska också bli målade gråa...

Jag hoppas min förkylning går över i helgen nu för jag vill börja träna på friskis...
Går bra med Viktväktarna, var och vägde mig på "riktigt" efter invägningen! Blev - 0.6 denna veckan, sådär nöjd men jag hoppas på bättre resultat nästa vecka:)

FRUKOST:     Gröt med linfrö o mjölk + polar extreme med kalkon och paprika 4 P
MELLIS:         2 dl VV vanilj youghurt + äpple 1,5 P
LUNCH:         Wok med räkor, grönsaker och cocos mjölk 6 P
MELLIS:       Päron
KVÄLL:        Tunnbrödspizza med veggi färs, grönsaker, ost  4,5 P
FIKA:           VV mousse med 2 kiwi, VV choklad  3,5

DAGENS POINTS: 19,5 !!

MOTION IDAG: 1 timmes promenad



Kramar







 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback