Han e gullig min bror...

Publicerat. 2008-01-28 | 22:05:11

Han e jätte gullig!
Han ska hjälpa mig att göra om min blogg! han började lite smått förut och de blev mycket bättre, men han ska fortsätta mer ngn annan dag! Han skulle visst plugga lite.... Han e ju ett litet stud:)
Han e riktigt duktig på datorer, han kan fan allt. Är de ngt man undrar kan man ringa han, de e bra de. Fast ibland kan han bli riktigt arg när man frågar han, hi hi han får skylla sig själv!
Just nu läser han i Jönköping så man träffar han inte så mycket! Vilken kurs han läser har jag inte fattat än, knner mig jätte dum men de e ngt med data tror jag! hi hi
Han har bott i Jönköping sen i augusti, och jag har fortfarande inte varit och hälsat på honom! Måste göra de snart, får bli näst nästa helg. Bara att sätta sig i bilen och åka....
Tänk va man bråkade när man var liten men nu så har man mycket bättre relation! Tycker om honom jätte mycket och jag saknar honom faktiskt!
och gullig tjej har han också, Matilda, henne tycker jag också om! Hon e riktigt snäll:)

Nu ska jag sova...
Jobb i mrrn...
Kram


TOBIAS & MATILDA....

image82

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback