Ingen data...

Publicerat. 2008-01-06 | 09:47:46
Hejsan!

Min data e ju som sagt på lagning så jag har ingen för tillfället :( så de e därför jag inte uppdaterar min blogg så bra just nu, de skulle ju ta 4 veckor så runt den 20:e får jag reda på om jag får den tillbaka eller om jag får en ny, man kan ju hoppas på en ny:) ha ha

Nu var man hemma från Linda då. Åkte hem tisdags. Resan hem gick bra, var hemma vid två tiden.
Var tråkigt att åka hem, jag trivs verkligen med Linda. Men jag hoppas att vi snart ses igen! Vi kommer att åka Swebus till varandra och de e inte alls dyrt. Funderar på att åka till henne första helgen i fabruari och då skulle dit resan kosta 99:- och hemresan 79:-, toppen:)

I onsdags var de jobb igen! Kändes INGE kul när klockan ringde och man kom på att man skulle upp o jobba:(
Men väl på jobbe så brukar de gå bra. Man har ju Sofia, Jimmy och Malin där...

Annars har de bara varit lugnt i veckan och i helgen. Viktväktarna funkar toppen! Jag har inte fuskat en enda gång och jag tyckerde funkar bra! NU SKA JAG KLARA DET.
Blir lättare på jobbet nu också, både Fia, Malin och Jimmy kör GI metoden så alla tjatar om vikt hela tiden. Och de e ingen idé att fuska hr inte för Jimmy e på mig hela tiden!!:) TACK :)

I fredags var jag bara hemme och tog de lugnt, samma i går. Tv och god mat, ha ha i fradags blev det müsli med mjölk och i gå blev de gröt med keso macka:) och sen efteråt gjorde jag VV chokladmousse med kiwi.. gott gott:)

Snö e de ute nu, kunde kvittat. Kommer de inte till jul behöver de inte komma alls. Allt blir bara jobbigt!!
Just nu sitter jag hemma hos mamma o pappa. Tog ett tag att ta sig hit, först skulle man ju komma upp ur sängen och sen ut och försöka gräva fram bilden....
Vi ska snart åka till Jönköping med brorsan, han ska "hem" igen och plugga...
Sen vill jag gå in på Ikea:)

Puss på er // Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback