Promenerade in de nya året.. o hemgång:(

Publicerat. 2008-01-01 | 08:58:09
God morgon!
1 januari 2008....

Ska hoppa in i duschen snart, ska åka hem klockan 10.30.. vill inte de, skulle mer än gärna stanna här hos LInda! Tycker om henne så mycket och vi har så kul ihop! Bara tanken på att vi skulle bott i samma stad så hade vi fan rasat ner i vikt... vi e sååå duktiga ihop ju!
Men jag hoppas vi ses snart igen!

I går var vi hos Lindas kompis Sofie en stund, vi åt och hade jätte trevlig!
Sen gick jag och Linda hem igen, satt och pratade en stund och sen......
Vi PROMENERADE in de nya året. Vi var ute på en LÅNGpromenad.
Var ute och gick en timma, lagom till de skulle fira en tolvsalget vid kyrkan här i Etuna.
Mysigt var det, men kallt...
Var inne i kyrkan och tände två ljus, ett för farfar och ett för kusinen Molly....

Lindas pappa komer snart och hämtar mig så lägger bara in lite bilder...

image46

Nyårsmaten, wok... mums mums

image47

Viktväktar chokladmousse som Linda gjorde, suuuper god!! :)
och lätt, vispa 1 äggvita hårt med 1 msk socker och sen vända i 1 msk kakao, 1,5 P :)


image48

Jag...

image49

Jag och Linda ligger i Sofies soffa och fryser.. mysigt:)


image50

Jag och Linda på Nyårspromenaden, 1 h och 30 min:) bra jobbat!!
Vi var nog de enda i hela sverige som var ute och gick vid elva tiden..

image51

Nyårsraketerna vid Eskulstuna klosterkyrka...

image52

Linda med hennes pojkvän Henrik....


puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback