Regnig och grå tisdag:(

Publicerat. 2008-01-29 | 16:05:42

Men de e bara att ta på mig kläder, som alla brukar säga...
De finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder:) Friskis och Svettis e ju bra men jag tycker bättre om mina promenader. Vet inte varför men jag tycker bara de e sååå skönt att bara sätta i hörlurarna i öronen och bara gå för sig själv i sin egen takt och bara filosera.... de e underbart! Och en timmas promenad e ju bra träning! Nej jag röstar på promenaderna i alla fall, friskis ngn gång ibland kan vara kul!

Uch idag har de varit segt på jobbet! Allt bara krånglade och jag svor och var förbannad många gånger. För de första var de jag skulle göra ALLDELES för stort för mitt bord så när jag skulle popnita fick jag stå i en så konstig ställning så skiten bara ramlade ihop och sen stämmer inte håler som popniten ska in i så man får stå och borra 14 hål i "onödan" åhh jag höll på att få bryt flera gånger! Jävla skit! I mrrn tar jag ett annat bort när jag kommer till jobbet, skulle roterat vid elva idag men ingen som gjorde de:(

Pratat mycket om lördagen idag och vi har allt fått oss ett gott skratt, fast jag ångrar ju fortfarande de som hände men de e som J sa, se framåt, tänk positivt och de som har hänt har hänt, nu e de bara att gå vidare.... Bra sagt tycker jag!

Nu längtar jag riktigt mycket efter min Linda:) var en månad sedan vi sågs nu ju! Hon e för gullig hon, vet inte vad jag skulle göra utan henne.... hi hi puss på dig!

Mellis nu, sen blir de promenix... sköööönt!!!!

Kram så länge
_______________________________________________________

Nu har man varit ute på en promenad, duschat, gjort iordning mina matlådor för i mrrn och ätit kvällis....
Nu ligger jag i soffan och kikar på tv, riktigt skönt:)

I mrrn e de vägning kl 16.00, jag e riktigt nervös. Jag hoppas verkligen på ett minus men helgen har ju varit sådär... samtidigt som jag haft mina P i bakhuvudet. Hoppas hoppas hoppas....

God Natt på er...
Kram E

FRUKOST:      Gröt med mjölk och kanel + kiwi   2,5 P
MELLIS:          2 riskakor + äpple  1,5 P
MIDDAG:         VV:s fullkornspasta med köttfärssås (färdigrätt) + sallad  6,5 P
MELLIS:          2 dl citronyoggi + vatten   1 P
KVÄLL:           Gröt med kanel, sötningsmedel o mjölk + 2 knäcke med keso + päron 4,5
FIKA:                 1 riskaka med choklad 1,5 P

DAGENS POINTS: 17,5 P
DAGENS MOTION:   En timme promenad


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback