Vägning...

Publicerat. 2008-01-30 | 17:31:13
Veckorna går fort, känns som om onsdagarna kommer fort med de e iof bra så man kan gå och väga sig! När man lämnat VV och kommer utanför dörrarna längtar man redan till nästa vecka...
Köpte två paket med VV bars, en som e som japp och en ny med mörk choklad, Linda sa att den va jätte god, så jag litar på henne, blir nog en sån i kväll:) Köpte de för att ha med mig på resan mot E-tuna!!! :)

image83


Idag visade vågen - 0,5 kg! Så de e helt okej efter helgen som var, blev ganska mycket drickande på lördagen, lite motion under helgen och hm ett erkännande, bakfyllepizza på söndagen men jag klarade de ändå! Ett minus e ett minus! Så nu är jag uppe i -2,6 totalt... Jag är glad.....

Har precis tagit fram en kyckligfilé ur frysen och lagt i en form, de blir min middag i mrrn, den ska få tina medan jag går ut och går, är snart på g! Ska bara låta min Ipod få ladda lite för batteriet var på rött i går...
Ska försöka komma i säng tidigt idag, även fast jag inte somnar så e de mysigt att krypa ner där och titta på tv!

De e en sak jag läääänge undrat, mina grannar här över, de kommer ett så konsitgt ljud därifrån, jag hörde de precis nu och jag brukar höra de när jag lägger mig och ja de låter som om en kille ger ifrån sig ett misstänksamt ljud, ha ha. Nästa gång ska jag sätta på mitt hemmabio så kanske de fattar att de hörs, ha ha.

Nej nu ska jag ut, man kan ju inte sitta här och bli tjock, ha ha

Puss o Kram så länge...

___________________________________________________

Så nu har man varit ute och gått, ätit kvällsmat och kycklingfilén står i ugnen och gröten e klar till i mrrn, hm shit kom på att jag måste ta med mig mellis, ska ju åka och klippa mig efter jobbet... hm inte glömma!
I kväll ska jag kika på Roomservice och ngt bröllopsprogram som Linda tyckte va bra! I mrrn börjar mitt favvo program på tv3!! jippie.... Du är vad du äter... missar inte ett avsnitt :)


FRUKOST:      Havregrynsgröt med kanel, sötningsmedel och mjölk + kiwi   2,5 P
MELLIS:         2 knäckebröd + päron   1 P
MIDDAG:        Linssoppa och salld + 1dl majs   5 P
MELLIS:         Päron + VV bar   1 P
KVÄLL:          Rågfras med mjölk och äpplemos + 2 knäcke med keso  5 P
FIKA:              Chokladmousse med kiwi + vv bar    3,5

DAGENS POINTS: 18 P
DAGENS MOTION: 1 h promenad

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback