2 arbetsdagar kvar...

Publicerat. 2008-07-09 | 21:18:18
Sen är det semester för hela slanten, skönt skönt skönt. Nedräkningan har verkligen börjat nu.
Idag har det ju varit jobb som vanligt, men slappt kan man säga att de e. De flesta man ringer och ska ha tag på e på semester eller så svarar dem inte så rasterna blir längre och man sitter mest och kollar internet.
idag sålde jag faktiskt också, för två tusen närmare bestämt till två kunder. Riktigt bra gjort, säljer man får typ 1000:- om dagen säljer man sammanlagt för 25000 i månaden o de e ju okej, men man vill ju så småningom bli bättre:) Idag fivk vi sluta klockan fyra istället för halv fem men har ändå betalt fram till halv. Kravet för att vi skulle få sluta tidigare idag var att ALLA skulle vara på jobbet i tid vilket innebär innan 8 då vi börjar 8 (endel är slarviga med tiden) och att vi slulle sälja för 18000, de där med tiden var precis, de två sista kom precis in i dörren när klockan slog 8, hade de kommir försent hade de förstört för hela gruppen, och 18000 strecket klarade vi absolut, lite över 2300 sålde vi för. Vi ska köra samma sak i mrrn o på fredag också:)
Fick reda på idag också att i augusti ska alla inom Eniro ha kickoff i GBG, med lite kurs och sen fest och övernattning på hotell, de ser man verkligen fram emot.

Idag när jag kom hem var jag så trött så jag la mig i sängen och sten somnade, vaknade vid sex när Niklas pappa ringde på dörren, han skulle lämna luddis. Han skulle jobba på Elfsborgsmatchen idag, han e ju brandman på hettid så de hjälper till på matcherna och bär ut spelarna på bår om de behövs, skönt att slippa åka ut till Gingri för att hämta honom!

I morse målade Niklas i köket, ska måla en gång till men han ville att vi skulle göra det tillsammans när han kommer hem. Han bad mig i går kväll att jag skulle väcka honom i morse så han kommer upp för han har så svårt för det, han e nog den morgontröttaste jag träffat, å ja börjar väcka honom sådär vid kvart över sju, ropade hans namn, kramade honom, pussade honom men responsen var inget vidare så jag drog till med drastiskare moment, jag körde pappas speciel: sjunga den där radiosporten melodion högt!!!! (gud va arg man blev när pappa kom in och sjöng den när man bodde hemma) drog upp rullgardinen och tände sänglampan i ansiktet på honom och satte mig på sängkanten och hoppade lite och ja han vaknade till liv.

Håller på och tvättar lite nu och har städat toaletten, golvet var inget vidare rent, har inte städat sen jag flyttade in och jag kan nog till 100% säkerhet säga att Niklas inte heller städat bakom toa och handfat på ett tag.
Behöver lite rena kläder på fredag ju när vi åker till Ulricehamn, i mrrn ska Niklas o hans pappa åka och ställa upp vagnen och sätta upp förtältet:) 

Vill åka till ikea igen. Snart kommer ju hyllorna upp i köket och diskmaskinen också förhoppningsvis nästa vecka, behöver köpa ngra glasburkar och burkar till besticken, hittade liknande på EKO också så kanske handlar där istället...

Hej så länge...

OM TVÅ VECKOR EXAKT LIGGER VI HÄR:)
14 DAGAR kvar...
när de e sånthär skit väder längtar man ju ändå mer, önskar att Niklas skulle åkt med....
men han e ju flygrädd så han vågar inte ändå, ha ha



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback