21 dagar kvar...

Publicerat. 2008-07-02 | 18:00:49
Tills jag är i Turkiet!! Ska bli så skönt med semester, bara ta de lugt och må gott, ligga på stranden på dagarna och på kvällarna går man ut och äter och kikar i affärer!  Åker tidigt på onsdagsmorgonen, Niklas får köra mig till Landvetter på morgonen, vi behöver åka kl 4 från Borås:) ha ha
Jag har sökt ett jobb också på Landvetter, som hemlig kund. Hoppas jag får det:)

Idag har de varit skönt väder ju, äntligen. Fick kort idag som jag beställde på extrafilm.se, man får 30 st gratis kort om man skriver radio o erbjudandefältet innan bekräftar köpet, de enda man betalar e portot, billiga kort:) de tar iof bara 0,98 per kort annars!! Satte upp korten på kylskåpet!

Niklas försöker installera en skrivare till hans dator. Han ska skicka papper till Skatteverket, jag antar att de gör stickprov på endel som skickar in reseersättningarna, och de har ju så klart Niklas åkt på. Rinde en kärring på skatteverket i går då de på lappen stod att de i registret saknas uppgifter på bil. Men den förra bilen han hade stod på honom men då sa kärringen att förra årets uppgiter ang bilar inte finns kvar utan man tittar på årets, och han bytte ju i januari o den bilen står ju på hans pappa men va fan, de e ju förra året som räknas och då påstod hon att ja men då var ju hon tvungen att ringa Vägverket, och de gjorde vi i går o de tod typ 5 min så fick vi reda på att Niklas stod som ägare på den fom maj 06 till januari 08, bra att de ha koll på sakerna. På pappret man ska fylla i ska de också veta hur lång tid de tar för Niklas att gå från dörren här hemma, till bilen, sen från de att han startar bilen tills han stänger av den på jobbet och sen från de han har stängt av den tills han e vid dörren på jobbet! Helt sjukt!!

Ska snart åka och handla lite också, måste käka ngt och så behöver vi ju matlåda till jobbet i mrrn båda två, Niklas började ju arbeta i går igen:) Skönt, men trött e han:)

Fick ngra kort av hans pappa på oss, lägger in dem här...

hej så länge...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback