I mrrn gäller det...

Publicerat. 2008-07-22 | 15:35:24
som vi länge väntat på, jag, mamma, pappa, Simon, Tobias o matilda...
Turkiet!!!!
Nu känns det verkligen i magen o de ska verkligen bli såå underbart. Jag ska verkligen njuta av resan så mycket jag bara kan. Jag är sugen på allt, sol, bad, god mat o shopping så klart. De jag ser fram emot mest när de gäller shopping e marknaden ( eller vad säger du pappa), de e sååå soligt! Och man kan om man har tur o e bra på att pruta göra riktigt bra affärer. I går mätte jag Niklas jeans, har lovat honom och titta efter jeans och massa t-shirts, han har dåligt med de men inte tala om sockar, han åkte precis nu och hittade inte ett par sockar så han tog en blå¨o en grå, ha ha. Vet att vi köpt sockar något annat år o de e helt ok o billiga!! :)

En annan sak som jag vill göra så klart e turkiskt bad... Hamam heter det.
Man blir verkligen ompysslad...

Idag åkte vi iväg till Arbetsförmedlingen, Niklas skulle be att få sitt CV utskrivet då han i veckan ska presenteras av Lernia på ett nytt företag som ligger här i Borås, han e trött på att åka varje dag. Men de e två som slåss om platsen så jag håller tummarna. Han ska dit i veckan:)
Sedan åkte vi till Lernia och lämnade pappren och fick då reda på att den andra killen jobbat på de här nya företaget hela förra veckan o de kändes ju sådär för Niklas...
Sedan åkte vi till mitt jobb för att ta reda på vad jag får i lön av dem på fredag, och de var heeeeelt okej:) ha ha två löner denna månaden, tackar:)

Vi har precis ätit lax och färskpotatis, de var riktigt gott. Niklas stack med sin bror o luddis till jaktstugan o jag ska strax åka fram till stan och fixa lite saker inför i mrrn, ska köpa några tidningar, hårtofsar och bomullspads, för de var visst slut...

Hörs sen :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback