Eskilstuna.. student på g:)

Publicerat. 2008-06-05 | 12:08:11
Hejsan!
Nu sitter jag vid Lindas dator i Etuna igen! Kom i går vid tre tiden.

Linda mötte upp mig vid bussen o sen var det full fart, vi gick ut på stan och kikade lite, tog en lunch och sen kom Lindas pappa och hämta oss då vi skulle låna bilen för att åka och handla....

Idag har vi bakat bröd, fixat kyckling och jag har gjort iordning mina naglar och Niklas har hunnit ringa 4 gånger.. gullig!!

I går lämnade vi in min bil hos glasmästaren så de skulle byta ruta så den hämtade han igen vid två, han ringde när han var på väg hem och då hade han lyckats få igång larmet:) ha ha

I går bytte han och hans pappa bromsbelägg men idag ska de tydligen byta bromskrivor också, he he kär på, bara jag slipper:) de där två tycker bara de e kul! Nya backspegeln var också fixad.... nu skulle den BARA tvättas:)
Dom ska allt få en kram när jag kommer hem på lördag...

Ja jag kommer redan på lördag, Linda var tvungen att jobba på lördag så jag åker vid tio, hemma i borås vid 2 så då hömtar Niklas mig och sen blir de husvagnen på lördag:( mys

I mrrn springer Linda ut, ska bli sååå roligt!!

Nu ska vi ner på stan! Hej hej så länge....

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback