Fest med pizza och poker...

Publicerat. 2008-06-26 | 22:40:35
Hej hej!!

Kom precis hem, har varit en lååång dag idag ju! Började kl 8 i morse med sista kursdagen, åkte hem på lunchen och lämnade min bil och tog en lätt middag med Niklas innan han körde tillbaka mig till jobbet, slutade vid fyra och sen var det party på jobbet, chefen var och köpte cider, öl o vin och 8 familjepizzor:)
Var jätte trevligt, eftersom att jag var sist in så lärde jag känna lite mer folk, hade långt ifrån pratat med alla.
Sen var det poker på schemat, jag de e jag sådär på. Men killarna lärde oss hur det gick till på ett ungefär och fy fan vilken tur jag hade, vi var tre i mitt lag som inte kunde och två tre som var vana och vi ovana vann hela tiden. Hände väl 5 ggr att jag fick skrapa åt mig hela potten och killarna bara skrattade:)
Vid nio började de flesta att dra sig, de skulle iväg och titta på fotbollen tror jag, Niklas hämtade mig vid nio, var riktigt trött, och sen ska vi ju till Lidköping i mrrn och så ska man ju faktiskt upp o jobba i mrrn igen men chefen e snäll han, vi fick sovmorgon till 9.30:)

Idag fick jag äntligen min plats på kontoret, alla har var sin plats med eget skrivbord, dator och telefon, allt helt nytt!
Och alla har gjort sina platser personliga så de blir väl till att sätta upp lite bilder och så:) I mrrn ska jag få mina inloggningsuppgifter så jag kommer in på datan o så och sen ska jag försöka sätta mig och lyssna på ngra när de ringer kunder...

När Niklas hämtade mig åkte vi ut till hans föräldrar i Gingri och tittade på jaktornet han byggt idag och hans pappas nya motorcykel som han köpt i veckan, Niklas startade den och såg ut som en tre åring som fått världens största godispåse:)
Vi bestämde också att helgen vecka 28 ska vi få låna husvagnen över helgen, de ska ställa upp den på en camping i ullricehamn den helgen och då ska vi få vara där:) Niklas mamma berättade också att de varit och öpt blommor till trädgården ochså och att Niklas skulle köpa blommor till mig men att de inte fanns ngra som passade, rosorna såg vissna ut tyckte han:) ha ha

Vi ska tapetsera också ju:) Hittade en jätte fin tapet till fondväggen i sovrummet på Rusta, räcker precis då de går åt 4 våder. 99:- kostar den!! Billigt ju!



Nu ska jag göra mig klar för sängen, sen ska jag sätta mig i soffan en stund, Niklas tittar på nya Indiana Jones filmen:(
tråkigt.... ( ska nog springa över till Shell också och köpa mjölk så jag får frukost i mrrn...

I morgon e det Rix Fm festival som gäller i Lidköping!!!!

GOD NATT!

Hittade en fin bild på Niklas o Ludde...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback