Flytt e inegn höjadare!!

Publicerat. 2008-06-18 | 22:36:47
Nu e jag trött, har hållt på och grejat sen jag kom hem från jobbet.
Åkte till stan en snabbis när jag kom hem, var på systemet, köpte kuvert så jag kunde skicka iväg papper till Skatteverket o Com Hem, köpte var sin Sverige tröja på Stadium ( men de hjälpte ju inte direkt!!!) Åkte till Ica och hämta ut ett paket från Ellos, vi har beställt sängkläder:)

Hem igen och på vägen kommer jag på att jag glömt köpa smör, har ju bakat hallonpaj idag som jag ska ha med mig till jobbet i mrrn och bjuda på och så får de sockerkaka med choklad i som min goding bakat idag:)
Kom på också att jag inte köpte några papp påsar heller, tänkte att de e ju bra att packa i så de fick bli en sväng till Hemköp och köpa de, och ja papp påsar e riktigt bra att packa i. Köpte 8 st och alla e fulla!

Nu sitter jag o väntar på att torktumlaren ska bli klar där nere så jag kan bädda sängen:)

Jaha Sverige förlorade!! Då var de över, kul NOT!

I mrrn bär de av mot Borås, våra bilar e fullproppade med saker... Inte så mycket kvar i min lilla lägenhet nu... skönt! Vi åker tillbaka på fredag nästa vecka, tittar på Rix Fm festival och sen på lördagen packar vi in allt i en kärra, städar och lämnar nyckeln...

Hej hej!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback