God Kväll....

Publicerat. 2008-06-11 | 23:15:45
Klockan e mycket, snart läggdax.
Har precis gjort klart mina mat lådor inför i mrrn, blir räksallad igen! Gott.
Ska snart tvätta mig och krypa ner hos Niklas...

I kväll har vi varit hos familjen Svensson!
Grillade lite korv och hamburgare, blev så glad när vi kom dit. Linus och Albin rusade ut och sprang fram till Niklas eller Sune som de kallar honom:) och ger honom varsin kram! De tycker verkligen om honom ! De var på Niklas hela tiden!
Hjälpte Ulrika och fixa lite studentsaker till hennes syskonbarn också....

Idag har jag varit ledig från jobbet, i går var jag på arbetsintervju för ett jobb på Eniro men det e proffice de går igenom så jag var där vid halv 5, det gick väl ok, pratade med en kille där i tyå en kvart och de kändes ju kanske sådär, men han ville att jag skulle träffa personalansvarig för eniro på som idag klockan tio så jag stannade kvar i Borås och åkte in till Eniro vid tio, eller ja Niklas körde mig för jag hittar inte... än :)
De var på 5:e våningen och jag mitt pucko tog inte hissen och fy fan va anfådd och varm jag var:)
Träffade en som hette Tomas och vi satt en bra stund och pratade och han gav mig mycke kluriga frågor och berättade mycket och om hur de fungerar. Och de lät väldigt intressant.
Han avslutade med att fråga varför han skulle anställa mig och jag kommer inte ens ihåg vad jag svarade, sen säger han bara: Jag vill absolut anställa dig, du har något som gnistrar i ögonen och du har en speciell aura runt dig...
CHOCK... fattade inte vad han sa, blev helt stel...
Fick hans visitkort då jag ska ringa honom i mrrn och meddela när jag kan börja, så måste prata med jobbet i mrrn...

Ringde Niklas så han kunde hämta mig och berättade att jag fick det, han blev jätte glad. De e de anda han sagt idag, att jag ska flytta till honom, och ja de ska jag.. hi hi jag ska flytta till Borås...
Känns jätte spännande men också lite konstigt. Har nog inte fattat det än... Vi kommer att bo i hans lägenhet till en början, han har en liten tvåa men hans sa idag att vi kan kika lite efter något annat, i köket får de inte plats ngt bord och i sovrummet får bara dubbelsängen plats, knappt de...

Alla tycker nog inte som jag dock, men just nu känner jag att jag vill hitta på ngt annat, man måste våga chansa för att nå dit man vill och man lär sig av sina misstag. Det e nu man ska passa på att röra på sig. Jag är jätte glad och de hoppas jag att alla jan vara för min skull nu!!

I mrrn ska jag berätta för mamma och pappa och jag hoppas att de blir glada för mig skull:) Jag vill ju bara leva livet och jag vill ha deras stöd, alltid....

God natt o Kram
Avslutar med några bilder...
hej hej

Niklas ligger och läser jakt tidning...


Jag och Uddis:)


Niklas och Ludde...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback