Helg...

Publicerat. 2008-06-28 | 23:01:07

Lördag kväll, sitter här framför datan efter en skön och välbehövlig dusch!

I fredags när jag kom hem efter jobbet stod det en stor vas på soffbordet med 9 jätte stora fina röda rosor, med ett jätte gulligt kort, där det stod: Till den underbaraste tjejen i världen. Är så glad att det är du och jag.Hoppas verkligen det blir du och jag för alltid. Många pussar o kramar // Niklas
Blev jätte glad!!

Vi packade lite och sedan begav vi oss mot lidköping., men vi åkte till Skara först, mina två enda BH som jag äger har gått sönder, sen ena gick sönder förra helgen då gick bygeln av på mitten och i måndags gick den andra sönder, då fick jag den bygeln rakt påå i armhålan. Så jag åkte till Max Mode och köpte mig 2 st, de har en lite billigare variant som e jätte bra, de kostar bara 249:- st och sen får jag 10% på det, så nu har jag nya hela, skönt!

Åkte vidare mot Lidköping för att se Rix Fm festival, gick till Rhodos och åt lite innan och sen började de spöregna, skit kul! Avslutade kvällen på Harrys och sedan gick vi till en tom och tråkig lägenhet och sov...

I more vaknade vi tidigt för att tömma min lägenhet, åkte till tippen och lite så.
Träffade mamma, pappa o Simon på stan också, vi fika och kollade lite i affärer.
Tog en bra stund innan vi var klara med lägenheten, tror vi åkte därifrån vid halv 5! Inge roligt att packa och flytt städa, 
uch:( men nu e de gjort....

Åkte mot Borås, först hem hit och slängde av lite saker och sen ut till Niklas föräldrar. Hans bror Magnus och hans tjej och barn var också  där så vi grillade:) och niklas började polera sin pappas nya bil såklart, så dealen i mrrn e följande: jag kör han till hans föräldrar så han får polera klart och jag drar nog till Ikea:) ska köpa en spegel och lite så...

Avslutar med en bild på mina rosor:)
Tog lite bilder hemma hso niklas föräldrar idag också, ska försöka lägga in dem också, de ligger dock på mobilen...

God Natt!!




Niklas o Felicia klättrar i jakttornen...


De provar Niklas torn:)





Ha ha Niklas pappa:) Har köpt mororcykeln och här med världens fulaste hjälm o glasögon!!
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback