Kontraktet e skrivit...

Publicerat. 2008-06-17 | 21:44:24

Hejsan!

Nu e det klart med lägenheten, idag vid halv sex kom tjejen som ska hyra min lägenhet och skrev på kontrakt papper och ansökan till styrelsen. Känns riktigt bra nu, hon e verkligen jätte trevlig!
Hon ska ta över mitt internet också så jag måste fixa detta i mrrn.
Gick med ansökan till vice värden förut men innan jag gjorde de så ringde jag grannen Erik, för vicevärden e lite sur av sig och han sa bara att om hon sätter sig på tvären så ringer du mig så fixar jag de. Jag gick upp, hon öppnade, tittade surt på lappen och frågade vem denna tjejen var. Sen sa hin bara att: hon måste komma upp hit när hon flyttar in o presentera sig, så jag kan godkänna henne och visa henne hur tvättmaskinen funkar. ha ha ja ja bäst att göra så:)

Var på stan en snabbis idag också, var ju och köpte kontrakt på Bokia och så köpte jag ett par mys byxor, alla mina andra e dåliga så ska kasta dem, betalade 98:- på H&M, toppen!!

Handlade lite grejer på Willys idag också, på torsdag ska jag bjuda på hallonpaj o vaniljsås och så tänkte jag köpa bullar också men Niklas sa att han ville bara sockerkaka i mrrn istället och de får han gärna, han e ju ändå bara hemma:)

I mrrn ska han ringa och kolla om vi får den andra lägenheten också:) Hoppas!
Blir packning i mrrn, åker ju direkt till Borås efter jobbet på torsdag och sen börjar jag ju nya jobbet på måndag så alla kläder och hygienprodukter ska med, blommor, dator, tv, sängkläder och så, mat och massa sånt...
Pust pust pust....

Men de går nog bra:)

Kram så länge.....


Kommentarer
♥ linda

har utmanat dig på min blogg:P

2008-06-18 @ 16:57:01
URL: http://ninniz.henkeman.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback